חדשות הנדל"ן: שי וינברג מנכ"ל עופר השקעות; שדה דב שוב בכותרות

וינברג יחליף בתפקיד את רון אבידן, מנכ"ל אזורים החדש • רון חולדאי לא מוותר ושולח מכתב בנושא פינוי שדה דב לרוה"מ • רשת רי/מקס מתרחבת בתחום הנדל"ן המסחרי

שיתוף הכתבה

• שי וינברג ימונה למנכ"ל חברת עופר השקעות – כך הודיעה בעלת השליטה בחברת עופר השקעות, ליאורה עופר. בתפקידו האחרון שימש וינברג כמנכ"ל אלייד נדל"ן, וקודם לכן כיהן כ-4 שנים בתפקיד מנכ"ל אלקטרה נדל"ן . הוא יחליף בתפקיד את רון אבידן, שמונה לתפקיד מנכ"ל חברת אזורים. 

• רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, שיגר השבוע מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בנוגע לפרשה המתמשכת סביב פינוי שדה התעופה שדה דב – והצהיר: "בניגוד לביקורות ולאמירות שנשמעות לאחרונה - כל החלופות להקמת תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב אינן גורמות לאף קושי בביצוע העבודות בקו הירוק". לסקירה על הסיפור סביב שדה התעופה – לחצו כאן

• ערעור על ערעור: עיריית חיפה ערערה בבית המשפט המחוזי בעיר על ההחלטה לדחות ערר קודם שלה, על ידי ועדת המשנה לעררים של המועצה, בנוגע להחלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה לאשר את תוכנית נמל המפרץ של חברת נמלי ישראל. בעקבות הערעור הורה בינתיים בית המשפט לא לספק היתרי בנייה בסדרת התוכנית. הדיון בערעור יתקיים ב-11 ביולי.

• רשת תיווך הנדל"ן רי/מקס מרחיבה את פעילותה בתחום הנדל"ן המסחרי: לאחרונה הודיעה הרשת על פתיחת הסניף הראשון שלה שיתמקד בנדל"ן מסחרי בפריסה ארצית, במגדל משה אביב ברמת גן.

• פרויקט גרנד אביסרור של חברת אביסרור משה ובניו , ליד הגרנד קניון בבאר שבע, הוא הראשון בעיר בתחום המגורים שזוכה בתקן הירוק של מכון התקנים הישראלי. החברה נערכת בימים אלו לאכלוס שני המגדלים הראשונים בפרויקט.

• חברת משהב הודיעה כי סיימה את שלב המכירות בפרויקט משכנות נחלים שבשכונת הדר גנים בפתח תקווה. הפרויקט, המיועד לציבור הדתי-לאומי, כולל חמישה מגדלי מגורים בני 18 קומות, ובהם 309 דירות.

• חברת יורו ישראל הודיעה כי מכרה בחודשיים האחרונים שבע דירות בפרויקט יורו בראש העין, הכולל 47 דירות בסך הכול, בשכונת פסגות אפק. השכונה, שנבנית בימים אלו בדרום-מזרח העיר, צפויה להכיל כ-15,700 דירות.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רון חולדאייורו ישראלעיריית חיפהאביסרור משה ובניומשהבשי וינברגגרנד אביסרור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...