מכרז תחנת מד"א בת"א: הזוכות יהיו ישרוטל ובנייני העיר הלבנה?

הקבוצה, שבה חברה גם JTLV, הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר למכרז על התחנה במתחם בזל – כ-260 מיליון שקל • ועדת המכרזים ומועצת העיר יודיעו על הזוכה בקרוב

שיתוף הכתבה

המכרז המסקרן של עיריית תל אביב ומד"א על תחנת מד"א במתחם בזל בעיר נסגר היום (ב') – ונראה כי הזוכה היא הקבוצה בראשות ישרוטל ובנייני העיר, הכוללת גם את חברת JTLV . מהעירייה נמסר כי הקבוצה שבה חברות השתיים הגישה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז – כ-260 מיליון שקל.

המכרז המדובר, אחד המעניינים בעיר לאחרונה, הוא על שטח של 3.3 דונם ברחוב השל"ה פינת רחוב אלקלעי. בקרקע זו בנויה תחנת מד"א, המשתרעת על פני כ-3,200 מ"ר ושלוש קומות. המכרז מאפשר לפנות את המבנה הקיים, להרוס אותו, ולבנות תחתיו פרויקט מגורים, בכפוף להוראות תוכנית רובע 3 של העירייה.

למעשה, נחלק המכרז לשניים: האחד - זכויות החכירה על המקום, השייכות למד"א עד מרץ 2021, עם אופציה להארכה ב-49 שנים נוספות. שווי חלק זה נקבע מכרז על 51 מיליון שקל. השני – זכויות הבעלות על הקרקע, שנמצאות בידי עיריית תל אביב.

הקבוצה שהגישה את ההצעה מורכבת מחברת בנייני העיר הלבנה , בבעלותו של איציק בן שוהם ובניהולו של גבי קלמן, אשר חלקה בהצעה הוא 60%; מקבוצת JTLV , שבה שותפים אמיר בירם, שלמה גוטמן ואריאל רוטר, וחלקה הוא 40%; וחברת ישרוטל, שחלקה בהצעה הוא 20%. בין היתר התמודדו במכרז גם החברות אזורים, גינדי, קנדה ישראל, משפחת ויין, יוסי אברהמי ועוד. 

מהחברות נמסר כי הכוונה היא להקים במסגרת הבנייה המחודשת פרויקט בשטח של כ-3 דונם ובו עד 30 דירות גדולות, בשטח ממוצע של כ-200 מ"ר, וכן שטחי מלונאות. על פי התכנון, ישרוטל תספק את שירותי הניהול למתחם.

בן שוהם, יו"ר ומייסד בנייני העיר הלבנה : "זכות גדולה עבור בנייני העיר הלבנה להמשיך ולהוביל את החדשנות בתל אביב. פרויקט הבוטיק במתחם בזל יְיַצֵּר עירוב שימושים חדשני ופורץ דרך ובו מלון ומגורים איכותיים. שיתוף הפעולה המוצלח עם ישרוטל והחיבור שלנו לעיר ולערכיה יסייעו לנו להקים את אחד המתחמים המשמעותיים שניבנו בעיר תל אביב".
 
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: "זהו צעד משמעותי נוסף בכניסתנו לעולם המלונאות האורבנית בתל אביב. המיקום הינו ייחודי והשילוב בין מלון ברמה הגבוה ביותר לבין מגורים יוקרתיים - מושלם. המטרה שלנו הינה להמשיך להתבסס בתחום המלונאות בתל אביב ,והמלון בבזל הינו צעד נוסף בכיוון זה".

מדוברות העירייה נמסר בעקבות סגירת המכרז כי "בשלב הבא ייבדקו המסמכים, ואם הכול יימצא תקין, תועבר ההחלטה לאישור ועדת מכרזים ומועצת העירייה".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרן JTLVליאור רביבעיריית תל אביבתחנת מד"אישרוטל ובנייני העירבן שוהם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...