תנופת פיתוח באזוה"ת המערבי בבית שמש: 121 מ' ש' עבור 23 מגרשים

בין הזוכים הבולטים במכרזים – מגה אור ורמי לוי, שזכו יחד ב-11 מכרזים, בסכום כולל של כ-53 מיליון שקל • המכרזים – במסגרת התוכנית להרחבת אזור התעשייה

שיתוף הכתבה

23 מכרזים, שטחים בשטח כולל של יותר מ-93 אלף מ"ר וזכיות בסך כולל של 121 מיליון שקל: זהו ה"שלל" ממכרזי רשות מקרקעי ישראל שנסגרו אתמול (א') עבור קרקעות באזור התעשייה המערבי בבית שמש, אזור התעשייה ברוש. למעשה, כל המכרזים שפורסמו במסגרת התוכנית להרחבת אזור התעשייה נסגרו עם זוכים – דבר המעיד על הביקוש הגדול לשטחי תעשייה ולנדל"ן מסחרי באזור.

כאמור, רמ"י פרסמה מכרזים ל-23 מגרשים בשטח ההרחבה של אזור התעשייה, אשר חולשים כולם יחד על פני 93,516 מ"ר. סכום הזכיות הכולל עומד על כ-80 מיליון שקל, וסכום הוצאות הפיתוח הכולל עומד על 41 מיליון שקל. המכרזים הם לחכירת השטח ל-34 שנים, עד לשנת 2053.

שתי הזוכות הבולטות ביותר במכרזים הללו הן מגה אור ורמי לוי, שניגשו יחד למכרזים. הן זכו ב-11 מכרזים מתוך ה-23 שפורסמו, הכוללים 46,089 מ"ר – כמחצית מהשטח הכולל של המכרזים כולם. שתי החברות ישלמו עבור 11 המגרשים שבהם זכו 53.1 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח.

התוכנית להרחבת אזור התעשייה ברוש נמצאת במערב העיר, בצמוד לכביש 38. כיום אזור התוכנית כולל בעיקר שטחים חקלאיים או שטחים פתוחים, והתוכנית, בש/122א', נוסחה כדי לשנות את הייעוד שלהם ולהפוך אותם לשטחי מסחר ובעיקר תעשייה. על פי התוכניות, סך כל השטח המיועד לתעשייה ולמלאכה בהרחבת אזור התעשייה הוא 167,219 מ"ר, והיא תכלול גם 7,581 מ"ר למסחר ולמוסדות ציבור.

התוכנית כוללת גם עבודות פיתוח ושמירה על ערכי הטבע, כמו גם על עתיקות הנמצאות באזור. הוראותיה מתייחסות לייעור הדרוש, לשמירה על הסביבה ולתחזוקת אתר העתיקות שבמתחם, ומגבילות את סוגי העסקים שיוכלו לקום בחלקו החדש של אזור התעשייה, לכאלו שאינם מזהמים ופוגעים באיכות הסביבה. בצורה חמורה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את   אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגה אורמרכזי רשות מקרקעי ישראלרמי לויאזור התעשייה ברוש בבית שמשבש/122א'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...