אלקטרה בנייה תקים את מגדל בראשית בבבלי ב-270 מיליון שקל

משפחת כוזהינוף, בעלת הפרויקט, בחרה את אלקטרה במסגרת מכרז קבלנים, כמי שתקים את מגדל היוקרה • יכלול 44 קומות ו-174 יח"ד בשטח של עד 750 מ"ר

שיתוף הכתבה
הדמיית מגדל בראשית בבבליהדמיית מגדל בראשית בבבלי

חברת אלקטרה בנייה נבחרה לאחרונה כקבלן הביצוע של פרויקט מגדל בראשית שמקימה משפחת כוזהינוף בשכונת בבלי, בצפון הישן של תל אביב. אלקטרה נבחרה במסגרת מכרז קבלנים שניהלה משפחת כוזהינוף, בהסכם שעלותו 270 מיליון שקל. הצדדים הודיעו כי העבודות צפויות להתחיל בקרוב – וכבר לפני כחודשיים התבצעה יצירת ה"רפסודה" לבניין, הבסיס שעליו הוא יוקם.

משפחת כוזהינוף, המגיעה מתחום היהלומים ומשמשת בעליה של חברת "בראשית יהלומים", רכשה את הפרויקט ממשפחות אברמוביץ וזייתוני בשנת 2016 תמורת 200 מיליון שקל. קודם לכן הייתה זו ענבל אור שחתמה על הסכם מול בעלי הקרקעות, אך במשך שנתיים וחצי לא הצליחה לממש את האופציות ולכן הפסידה את הפרויקט. אלקטרה בנייה היא חברה בת של קבוצת אלקטרה בע"מ, המנוהלת על ידי איתמר דויטשר.

מגדל בראשית נחשב לפרויקט יוקרה, שיכלול 44 קומות ו-174 יחידות דיור. הוא תוכנן בצורת האות Y, כדי לאפשר לרוב הדירות בו לזכות בנוף לים או אל הפארק הגדול שעתיד לקום בשכונה. הוא תוכנן ועוצב על ידי משרד האדריכלים יסקי מור סיון , בראשות רחל פללר, ואת שטחי הציבור עיצבה אירמה אורנשטיין.

המגדל יכלול לובי מפואר, קומת פנאי, מרתף יינות, מגרש סקווש ומתחם ספא עם חמאם וג'קוזי. שטח הדירות במגדל ינוע בין 90 ל-750 מ"ר, והוא יכלול גם 4 קומות חניון תת-קרקעי בשטח של כ-14,000 מ"ר. הבנייה בו תהיה בבנייה ירוקה ואקולוגית, תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה.

מוטי כוזהינוף, מבעלי הפרויקט: "ניהלנו מכרז קבלנים מפורט לפרויקט הדגל של המשפחה. היה לנו חשוב מאוד לבחור בחברת ביצוע מהשורה הראשונה בישראל, שיש לה הניסיון והמקצועיות לבנות בהתאם למפרט הקפדני שתוכנן תוך מתן דגש לאיכות בנייה בלתי מתפשרת. חברת אלקטרה בנייה עונה לכל אותם תנאים ולכן נבחרה".

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה : "הפרויקט מהווה המשך ישיר לפרויקטי היוקרה שבונה אלקטרה בשנים האחרונות, ממוקם באזור אטרקטיבי בעיר וייבנה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר. להבדיל מפרויקטים אחרים, נבדל פרויקט זה בסטנדרט החדש והייחודי, שטרם נראה כמוהו בישראל ברמת הביצוע. אנו גאים לקחת חלק בפרויקט זה, ולתרום מניסיוננו העשיר תוך שאנו מביאים לידי ביטוי את יכולות הביצוע הגבוהות של אלקטרה בנייה".


אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרה בנייהמגדל בראשיתמשפחת כוזהינוףאיתמר דויטשרמוטי כוזהינוףירון שורק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...