מי צריך את גשר יהודית? פער של 20% בין מזרח למערב האילון

הפער בדמי  שכירות משרדים משני צידי נחל אילון עומד כעת על 20%, מה שיכול להסביר את חשיבות הגשר מעל הנחל;

שיתוף הכתבה
הדמיית גשר יהודית הדמיית גשר יהודית

הסערה סביב העבודות להקמת גשר יהודית מעל לנחל אילון קשורה כמובן גם לנסיונות הגדולים של דיירי "עבר האילון המזרחי" להתחבר לצד "האמיתי" של תל אביב, מערבית לנחל. נסיונות שגם הולידו תוכנית שאפתנית פי כמה מעוד גשר להולכי רגל – קירוי נחל אילון.  

בגלל הקירבה לתחנת הרכבת, בגלל שמדובר בשער הכניסה לתל אביב, בגלל הווייב שנוצר בכל האזור עם הגעתן של החברות הגדולות, בגלל הפקקים בתוך העיר עצמה, בגלל הסטנדרטים הגבוהים של המגדלים עצמם – בשנים האחרונות התבסס ציר אילון שליד תחנת רכבת השלום (עזריאלי) – משיני צידי הנחל - כמתחם המשרדים הכי חם והכי יקר היום בתל אביב בפרט ובמדינה בכלל.

מדובר בשני צידי של נחל אילון שמדרום לשלישיית מגדלי עזריאלי. ממערב בולט מגדל שרונה החדש של עזריאלי, המגדל הגבוה בישראל, מעונם של חברות כמו פייסבוק ואמזון. ממזרח ניצבים כרגע בעיקר 3 מגדלים – מגדל אלקטרה הוותיק יחסית, בו שוכרת חברת גוגל לא מעט קומות, וכן שני מגדלי אלון החדשים יחסית (מגדלי בסר). מאחורי השלושה נמצאים מגדלי חברת צ'ק פוינט, שגם מוספים כמובן ליוקרה של האזור.

ומה בנוגע למחירים? באופן צפוי למדי, המערב כאמור נחשב יותר. הרבה יותר. לפי נתוני חברת CBRE, דמי השכירות הממוצעים במערב אילון (שרונה) עומדים על 110-120 שקל למ"ר, לעומת 90-100 שקל למ"ר בממוצע. מדובר בפער של כ-20%, על בניינים שנחשבים פחות או יותר באותו סטנדרט של גמר (קלאס A). 

האם הגשר שיוביל אל שדרות יהודית יגשר גם על הפער בין המחירים? ימים יגידו.

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גשר יהודיתמגדל אלקטרהמגדלי בסר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...