י.ח דמרי: "רכישת אפריקה ישראל – נושא הנמצא בבחינה בלבד"

החברה פרסמה את הודעתה בעקבות פרסומים לפיהם היא נערכת להגשת הצעה מחייבת לרכישת אפריקה • שלושה גורמים אחרים כבר הגישו הצעת רכישה עבור אפריקה ישראל

שיתוף הכתבה
יגאל דמרייגאל דמרי

בורסת השמות סביב רוכש אפשרי לאפריקה ישראל ממשיכה להתנהל: לאחר שבשבוע שעבר התברר כי חברת מבטח שמיר של מאיר שמיר הגישה הצעת רכישה לחברה של לב לבייב לשעבר, פורסמו היום (א') ידיעות על כך שגם קבוצת י.ח דמרי, בראשות יגאל דמרי, מתעניינת ברכישת החברה. לבד משתי חברות אלו, גם שמותיהם של שפיר הנדסה , של גד זאבי וגורמים סביבו ושל איש העסקים יעקב לוקסנבורג, בעלי לפידות קפיטל, הוזכרו בימים האחרונים בהקשר של רכישת אפריקה ישראל .

חברת י.ח דמרי מיהרה לפרסם תגובה לפרסומים, ובהודעתה לרשות לניירות ערך כתבה מפורשות כי טרם התקבלה החלטה בנושא: "בהמשך לידיעה מהבוקר 'החברה נערכת להגשת הצעה מחייבת לרכישת אפריקה ישראל ', מתכבדת י.ח דמרי להודיע כי בשלב זה היא בוחנת באופן ראשוני את האפשרות להגשת הצעה כאמור. טרם התקבלה כל החלטה בנושא, ובשלב זה הנושא נמצא בבחינה בלבד. החברה תעדכן בנושא ככל שנדרש לפי כל דין".

יש לציין כי ביום חמישי האחרון, 8.8, אמורה הייתה להתכנס אספה של בעלי האג"ח של אפריקה ישראל , כדי לדון בתוכנית להסדר חוב עם שלושה גורמים - חברת מבטח שמיר אחזקות, חברה שבעליה הם בני משפחתו הקרובה של איש העסקים גד זאבי, וחברת לפידות קפיטל של לוקסנבורג. עד כה לא פורסמו תוצאות האספה, שעשויות להכריע בדבר רכישתה של אפריקה ישראל .


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמרייגאל דמריאפריקה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...