מנכ"ל גבאי מניבים עוזב; אושרה בניית מגדל השנהב בבת ים

יוסי גורדון הודיע על סיום תפקידו • מגדל השנהב, שייבנה באזור התעסוקה הצפוני בבת ים, יכלול 22 קומות • ותוכנית פינוי-בינוי חדשה אושרה בשכונת יפו ד'

שיתוף הכתבה
יוסי גורדון מנכ"ל גבאי מניבים לשעבריוסי גורדון מנכ"ל גבאי מניבים לשעבר

• חברת גבאי מניבים ופיתוח, שבשליטת איש העסקים אלי גבאי, עדכנה אתמול (ה') כי מנכ"ל החברה, יוסי (יוסף) גורדון, הודיע על סיום תפקידו – כארבע שנים לאחר שמונה לתפקיד, באוקטובר 2015. ההתפטרות תיכנס לתוקף במועד שיתואם בין הצדדים. החברה הבהירה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי "סיום כהונתו של המנכ"ל אינו כרוך בנסיבות שיש להביאן לידיעת המחזיקים במניות החברה".

• מגדל במקום סופרמרקט: הוועדה המקומית בת ים אישרה להפקדה את התב"ע המאפשרת הקמת בניין מגדל בן 22 קומות, "מגדל השנהב", באזור התעסוקה הצפוני של העיר. הבניין, שאותו תכננו האדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד citybee, יציע עירוב שימושים של מגורים, משרדים ומסחר, והוא ייבנה ברחוב החרושת, על מגרש בגודל 1.7 דונם. כיום פועל במקום סופרמרקט. מגדל השנהב יכלול, נוסף על 22 קומותיו, גם 3 קומות חניה תת-קרקעיות. יהיו בו כ-40 דירות בשטח כולל של 6,000 מ"ר, כ-10,000 מ"ר המיועדים לתעסוקה ומשרדים ושתי קומות מסחר במפלס הקרקע. 500 מ"ר נוספים יוקצו לטובת שטח ציבורי.

 

• 5 בניינים ברחוב הציונות בשכונת היובל בירושלים זכו לאחרונה בהיתרי בנייה במסגרת התחדשות עירונית – 70 יחידות דיור חדשות שיתווספו ל-80 קיימות, ב-7 קומות בכל בניין שנכלל בתוכנית. הפרויקט יבוצע על ידי חברת צברים, שתוסיף לכל בניין 4 דירות קרקע, 4 דירות בקומות 5 ו-6, 2 דירות גג וחניון תת-קרקעי.

 

• תוכנית פינוי-בינוי בשכונת יפו ד' אושרה לאחרונה למתן תוקף על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב. התוכנית, בשטח של 26.5 דונם, תאפשר הריסה של 208 דירות קיימות ובניית 800 יחידות דיור חדשות במקומן, לצד שטחי ציבור ושטחי מסחר. מדובר בפרויקט של קבוצת אלמוג שכולל הריסה של שמונה בנייני רכבת קיימים, ובניית 12 בניינים חדשים במקומם – בני 9 עד 29 קומות. 1,000 מ"ר בפרויקט יוקצו לטובת גני ילדים וכיתות, ו-1,600 מ"ר למסחר ייבנו לאורך שדרות ירושלים הידועות. הפרויקט יכלול גם שטחים ציבוריים פתוחים בשטח של 6.7 דונם.

 

• חברת רינובו השלימה השבוע את שלב ההריסה בפרויקט ההתחדשות העירונית שלה ברחוב עזרא הסופר בהרצליה. מדובר בפרויקט הריסה ובנייה (תמ"א 2/38) שבמסגרתו נהרסו 4 בניינים ישנים, ובמקומם ייבנו 4 בניינים חדשים בני 8 קומות כל אחד, שיכילו כולם יחד 136 דירות. אדריכל הפרויקט הוא דרור רימוק, והאכלוס צפוי בעוד כשנתיים וחצי.

 

• חברת הנדל"ן תנופורט מודיעה כי המועצה האזורית לב השרון אישרה היתר לשימוש חורג למטרת אחסנה ומלאכה לנכס מהותי בבעלות החברה, בסמוך לתל מונד. השימוש ניתן לתקופה של 5 שנים, והחברה מעריכה כי שווי הנכס צפוי לעלות באופן משמעותי עם קבלת ההיתר - בשיעור של כ-30%-35% משוויו כיום. שוויו ההוגן של הנכס נכון ליום 31.3.19 עמד על כ-31 מיליון שקל, ותנופורט צפויה לרשום רווח של כ-10 מיליון שקל בגין שערוכו.

 

• אגף רב-תכליתי יתווסף בקרוב לבניית קריית החינוך במועצה האזורית אשכול שבנגב המערבי. האגף יתפרס על 1,300 מ"ר, כמענה לחינוך הבלתי פורמלי ולהוראה חדשנית. חלק ממתחמי הלמידה באגף תוכננו כחללים פתוחים (Open space).

 

• חברת ברזילי מור ומועדון קרנות השוטרים הודיעו על המשך שיתוף פעולה ביניהן, שבמסגרתו ישווקו כ-18 דירות בהנחה מיוחדת לעמיתי המועדון במתחם מעונות הסטודנטים BE הסמוך למכללת תל חי שבצפון. הדירות יוצעו לחברי המועדון ביריד קרנות השוטרים שיתקיים בחודש הבא בגני יהושוע.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביבגבאי מניביםהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת יםקבוצת אלמוגאלי גבאיCityBeeערן שקדערן לשםתנופורטקבוצת ברזילי וגלעד מוריוסי גורדוןמגדל השנהברינובוהמועצה האזורית אשכולהיתר בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...