אלוני חץ רוכשת בניין משרדים במרכז לונדון ב-450 מיליון שקל

חברת הבת Brockton Everlast חתמה על הסכם לרכישת הבניין, המניב רווח תפעולי שנתי של 8.4 מיליון ליש"ט • "פוטנציאל השבחה מהותי באמצעות הוספת זכויות בנייה"

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

חברת אלוני חץ הודיעה היום (ד') לרשות לניירות ערך על רכישת בניין משרדים במרכז העיר לונדון, תמורת סכום של 106 מיליון ליש"ט – כ-450 מיליון שקל. על הסכם הרכישה חתמה חברת הבת של אלוני חץ, Brockton Everlast, אשר מוחזקת על ידה בכ-95%.

בניין המשרדים ממוקם בשכונת שורדיץ' (Shoreditch) שבמרכז העיר, לא רחוק מאזור ה-City of London. החברה מדווחת כי הנכס מושכר ברוב שטחו, לכמה שוכרים, וכי הוא מניב רווח תפעולי (NOI) של 8.4 מיליון ליש"ט בשנה, כ-20 מיליון שקל. עוד מדווחת אלוני חץ כי נכון למועד הוצאת ההודעה ממוצע השכירויות בבניין נמוך ממחירי השכירות הנהוגים באזור. לצד זה מעריכה חברת הבת כי לנכס פוטנציאל השבחה מהותי, באמצעות הוספת זכויות בנייה.

כדי לממן את הרכישה, השקיעה חברת אלוני חץ כ-43 מיליון ליש"ט, כ-182 מיליון שקל, בהונה של חברת הבת BE, בעוד חברת הבת עצמה נטלה הלוואה בנקאית מסוג Non-Recourse בסך של 63 ליש"ט, שהם כ-270 מיליון שקל.

יש לציין כי BE ניהלה זה כמה שבועות משא ומתן נפרד לרכישת בניין משרדים נוסף, לצד הבניין שנרכש בשכונת שורדיץ', אך זה "לא הבשיל לכדי עסקה", כהגדרת החברה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךבניין משרדיםאלוני חץנדל"ן בלונדון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...