ממחר (ד'): שביתה ארצית ביחידות מיסוי מקרקעין ומס הכנסה

השביתה תחל בשעה 6 בבוקר, ותהיה תקפה לכל היחידות ברחבי הארץ • הרקע: "סירובה של ההנהלה להיכנס למו"מ בנוגע לשורה של צעדים חד-צדדיים הפוגעים בעובדים"

שיתוף הכתבה
ממחר (ד'): שביתה ארצית ביחידות מיסוי מקרקעין ומס הכנסהממחר (ד'): שביתה ארצית ביחידות מיסוי מקרקעין ומס הכנסה

יחידות מיסוי המקרקעין בכל הארץ, כמו גם יחידות מס הכנסה, לא ייפתחו מחר (ד') כמחאה. מדובר בשביתה שתחל בשעה 6 בבוקר, על רקע מה שמגדירים בהסתדרות כ"שורת החלטות חד-צדדיות הפוגעות בשכרם של העובדים ובתנאי קידומם, לצד עומסים קשים ומחסור מתמשך בכוח אדם".

ההסתדרות הודיעה כי ממחר יפתחו בשביתה 3,500 עובדי מיסוי מקרקעין ומס הכנסה, לא תהיה קבלת קהל, לא יטופלו בקשות הציבור, לא ייערכו ביקורות ולא תיערך כל עבודה אדמיניסטרטיבית. לטענת השובתים, הצעדים שננקטו כלפיהם פוגעים בתשלום השעות הנוספות והכוננויות, וכוללים דרישות דרקוניות הפוגעות בזכות הדמוקרטית של העובדים להתארגנות. 

"על אף פניות חוזרות מצד ההסתדרות והעובדים, ודרישה להיכנס למשא ומתן תוך הפסקת הצעדים החד-צדדיים, הנהלת הרשות נוקטת בדרך של התעלמות גורפת ממצוקת העובדים, המבקשים להמשיך ולבצע את עבודתם", נמסר בהודעת השביתה. 

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקבי, מסר: "עשינו כל אשר לאל ידינו לשכנע את הנהלת הרשות שלא לנהוג בגבהות לב ובאטימות. לצערי, ככל הנראה בתקופה כזאת אין מי שיקבל החלטות מתוך אחריות, והניהול הפך הפקר להחלטות של אנשים ללא אומץ. נעשית פה פגיעה בעובדים ללא דיון, ולזאת לא נסכים".

יו"ר ועד העובדים הארצי, ודים אבנשטיין, אמר: "אני שב וקורא להנהלת הרשות לגלות אחריות, לפתוח במשא ומתן עם ועד העובדים ולמנוע את הפגיעה בציבור, אשר כל כולה נובעת מהתנהלותה של ההנהלה, שמגלה אדישות מוחלטת לזכויות עובדיה המסורים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיסוי מקרקעיןההסתדרותאריאל יעקביודים אבנשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...