דמרי מודיעה רשמית: בעלי האג"ח של אפריקה בחרו בלפידות קפיטל

החברה ניסתה לשפר את הצעתה ברגע האחרון, אך הצעה זו לא התקבלה על ידי אפריקה השקעות • נאמן אפריקה ינהל את המו"מ מול החברה של יעקב לוקסנבורג

שיתוף הכתבה
יגאל דמרייגאל דמרי

י.ח דמרי מודיעה: ההצעה הנבחרת לרכישת אפריקה ישראל השקעות היא הצעתה של חברת לפידות קפיטל, החברה שבבעלות איש העסקים יעקב לוקסנבורג. כבר אתמול (א') פורסם כי ההצעה של לפידות קפיטל זכתה ברוב הנדרש, יותר מ-50% ממחזיקי האג"ח של אפריקה ישראל השקעות, אך י.ח דמרי ניסתה, במהלך של הרגע האחרון, להציע הצעה מעודכנת, שהייתה גבוהה ב-20 מיליון שקל מזו האחרונה שהגישה.

ההערכות היו שההצעה המעודכנת של י.ח דמרי לא תתקבל, שכן ההצבעה התקיימה כבר ביום חמישי האחרון. ואכן היום הודיעה החברה רשמית לרשות לניירות ערך כי הצעתה לא התקבלה, וכי לפידות קפיטל היא זו שנבחרה כרוכשת המיועדת של חברת אפריקה ישראל השקעות.

הצעתה של לפידות קפיטל, בשווי של 1.244 מיליארד שקל, שהוגשה בשיתוף אלטשולר שחם, נבחרה על ידי 55% ממחזיקי האג"ח. כעת ינהל נאמן אפריקה ישראל השקעות, הרמטיק נאמנות, את המשא ומתן עם החברה, בסיוע נציגות מחזיקי האג"ח. המו"מ יתבצע לטובת גיבוש הצעת הסדר ומסמכי הסדר נושים מלאים, שבסיומו יגישו אפריקה השקעות, החברה והנאמן הודעה לבית המשפט לשם כינוס אספות נושים לאישור הסדר הנושים.

במקביל, יפקידו בימים הקרובים לפידות קפיטל ואלטשולר שחם בידי הנאמן פיקדון בסך של 30 מיליון שקל. חלק לפידות קפיטל בפיקדון זה הוא 24 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לפידות קפיטליגאל דמריי.ח דמריאפריקה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...