שירות חדש למעקב אחר הרישומים בנכסים: הודעות טקסט בזמן אמת

הרשות לזכויות מקרקעין במשרד המשפטים משיקה את השירות, כשירות ניסיוני, כרגע בלשכת הרישום בתל אביב • המטרה: עדכון בעלי זכויות בנכס ואפשרות לתגובה מיידית

שיתוף הכתבה
שירות חדש למעקב אחר הרישומים בנכסים: הודעות טקסט בזמן אמת (קרדיט Depositphotos)שירות חדש למעקב אחר הרישומים בנכסים: הודעות טקסט בזמן אמת (קרדיט Depositphotos)

הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין במשרד המשפטים הודיעה היום (א') כי היא משיקה שירות חדש בימים אלו, עבור בעלי זכויות ובעלי הערות בנכסים הרשומים על שמם: שירות קבלת הודעות טקסט על פעילות בנכס בזמן אמת.

ממשרד המשפטים נמסר כי את השירות יזמה לשכת רישום מקרקעין תל אביב, וכרגע השירות יתאפשר בגושים ששייכים ללשכת הרישום בערים תל אביב, קריית אונו, רמת גן, רמת השרון וגבעתיים. בעוד כשלושה חודשים תיבחן הרחבת השירות ללשכות נוספות בארץ.
 
כל בעל זכות בנכס באזור זה יוכל להירשם לשירות, דרך הכתובת, ולקבל הודעות על רישומים המתבצעים בנכסים שבהם הוא מנוי. בכך יתאפשר לו מעקב אחר הרישומים המתבצעים בנכסים הללו וכן אפשרות תגובה מיידית בשעת הצורך, במקרה שמדובר ברישום כוזב.
 
גם ציבור בעלי הנכסים אשר אינו מחזיק בתעודת זהות ישראלית יוכל להירשם לשירות, בשעות קבלת הקהל בלשכת הרישום בתל אביב, בהצגת דרכון/רישיון נהיגה זר, באמצעות זימון תור מראש האתר https://www.gov.il/he/departments/bureaus/moj_land_registration_telaviv.
לאחר הזיהוי והרישום בלשכה, יקבל בעל הנכס עדכונים שוטפים.
 
עו"ד שלומי הייזלר, הממונה על המרשם, הדגיש כי "מדובר בשירות בעל חשיבות עליונה לשמירה על הזכויות הקנייניות של הציבור, ויש בו כדי להוות צעד משלים למכלול הפעולות המקוונות שנועדו לטייב את הליכי הרישום ולקדם את זכויות הקניין בקרקע. את המהלך קידמה עו"ד תמר שטיינר, רשמת תל אביב, ועובדי לשכת רישום תל אביב נטלו על עצמם, במסירות רבה, להטמיע את השירות כפיילוט בלשכתם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד המשפטיםהרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעיןטאבועו"ד שלומי הייזלרלשכת רישום מקרקעין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...