הכבאים חוזרים להנפיק טופסי 4: "לפתוח את השנה חדשה ברגל ימין"

על אף שארגון הכבאים ממשיך במאבקו נגד ההנהלה, החליטו ראשיו להפסיק חלק מהעיצומים לרגל החגים הקרבים • "עושים את המקסימום כדי שאזרחי ישראל לא ייפגעו"

שיתוף הכתבה
הכבאים חוזרים להנפיק טופסי 4הכבאים חוזרים להנפיק טופסי 4

על אף שמאבקם נגד הנהלת שירותי הכבאות וההצלה נמשך, החליטו ראשי ארגון הכבאים על הפסקת חלק מהעיצומים שנקטו – הן בכל הנוגע להנפקת טופסי 4 לעסקים ולבתי פרטיים והן במדור מניעת דלקות, זאת בשל החגים המתקרבים.

בהודעת הארגון שיצאה הבוקר (ג') נמסר כי ההחלטה התקבלה מתוך מטרה שהאזרחים ובעלי העסקים יוכלו לפתוח את השנה החדשה ברגל ימין. "אנחנו עושים את המקסימום שאזרחי ישראל לא ייפגעו כתוצאה מהניהול הכושל של מערך הכבאות על ידי הנציב דדי שימחי. למרות שהוא פועל בכל דרך אפשרית שהשנה הקרובה תהיה רעה עוד יותר לכבאים, אנו נחושים לפעול במקביל הן לכיוון של הסכם קיבוצי חדש במערך הכבאות, בגיבוי בית הדין לעבודה ומשרד האוצר, והן למען בטיחותם וביטחונם של אזרחי ישראל".

ביום חמישי האחרון הודיעו הכבאים כי לא ינפיקו טופסי 4 למעט מקרים מיוחדים, זאת במחאה על צעדים שנקט לאחרונה הציב שמחי – ובעיקר החלטתו להטיל על כבאים משימות שמירה ואבטחה בתחנות במהלך שעות הלילה על מנת שיתפסו כוננויות. כאמור, הכבאים ממשיכים במחאתם אך החליטו להפסיק חלק מהעיצומים בשל התקופה הרגישה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טופס 4ארגון הכבאיםמשרד האוצר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...