מנכ"ל מליסרון החדש: סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, אופיר שריד

שריד כיהן בתפקיד סמנכ"ל הכספים במשך 8 השנים האחרונות • הוא יחליף בתפקידו את המנכ"ל הפורש אבי לוי, שהודיע לפני כשלושה חודשים על עזיבתו

שיתוף הכתבה

אופיר שריד מונה למנכ"ל מליסרון : ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, הודיעה הבוקר (ה') על מינויו של שריד, שיחליף את אבי לוי - מנכ"ל החברה שהודיע על פרישה מתפקידו, כזכור, בתחילת יולי האחרון. שריד (47) כיהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת מליסרון בשמונה השנים האחרונות, והיה אחראי, בין היתר, על פעילותה הפיננסית והעסקית של הקבוצה ועל הקשר השוטף מול שוק ההון ומול בעלי המניות. 

שריד הוא רואה חשבון בהכשרתו, בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת חיפה ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. את דרכו המקצועית התחיל במשרד סומך חייקין KPMG וכיהן במהלך השנים במגוון תפקידי ניהול כספים בכירים, וביניהם סמנכ"ל כספים של קבוצת 013 נטוויז'ן.

כזכור, המנכ"ל הקודם אבי לוי הודיע לפני כשלושה חודשים על סיום תפקידו בחברה ועל פרישתו ממנה, על רקע חילוקי תפקידים עם היו"ר ליאורה עופר. הוא עזב את מליסרון לאחר ששימש במשך 14 שנים בתפקיד.

ליאורה עופר: "אני מבקשת להודות לאבי לוי על תרומתו הרבה לפיתוח הקבוצה ועל השנים הנהדרות שלנו יחד, ומאחלת לו הצלחה רבה בכל אשר יבחר בהמשך דרכו. אני שמחה על ההזדמנות לקדם מנהל מתוך הקבוצה, ומברכת את אופיר על מינויו. אני בטוחה כי לאור היכרותו העמוקה את החברה, כישוריו וניסיונו המקצועי הרב, תהיה לאופיר תרומה רבה לחברה בתקופה מאתגרת זו, וזאת לצד ההנהלה המצוינת של החברה, אשר יביאו להמשך צמיחתה ולהיותה של מליסרון חברה מובילה במשק הישראלי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןאופיר שרידליאורה עופראבי לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...