הערב (ה'): בעלי האג"ח של אפריקה השקעות יצביעו על הצעת דמרי

שלב נוסף בסאגה המתמשכת יגיע היום, לאחר שהצעתה של לפידות קפיטל פקעה ובעקבות הצעתה המשופרת של י.ח דמרי • האם סוף-סוף ייבחר רוכש בהליך המתמשך?

שיתוף הכתבה
יגאל דמרייגאל דמרי

כבר כחודשיים לפחות שנושא רכישתה של אפריקה השקעות נמצא בכותרות (ואף יורת מחודשיים - אם לוקחים בחשבון את הגישושים הראשוניים בעניין) – והיום (ה') הסאגה מגיעה לשיא נוסף: בעלי אגרות החוב של אפריקה ישראל יצביעו היום על הצעתה של י.ח דמרי, הצעה מעודכנת בגובה של 1.294 מיליארד שקל.

כזכור, י.ח דמרי זכתה לצד לפידות קפיטל למרב הקולות בהצבעה הראשונה של בעלי האג"ח, אך הצעתה של לפידות (החברה בבעלותו של יעקב לוקסנבורג) היא זו שנבחרה בסיבוב השני. כשנדמה היה שלוקסנבורג ישים את ידו על אפריקה השקעות, הגיע המפנה הדרמטי בשבוע שעבר – הצעתה של לפידות קפיטל פקעה מבלי שהוגשה לאישור בבית המשפט, וי.ח דמרי הגישה את הצעתה המעודכנת.

כאמור, הערב תתקיים הצבעה נוספת של בעלי האג"ח, שזומנה לשעה 19:00. ההצבעה תהיה אך ורק על הצעתה של י.ח דמרי, וכדי שהחברה תוכל להתחיל במשא ומתן הרשמי לרכישת החברה, עליה לזכות ב-50% לפחות מקולות בעלי האג"ח. דמרי אף הפקידה בשבוע שעבר בחשבון נאמנות מיוחד 35 מיליון שקל כ"דמי רצינות", כך שאם הצעתה תזכה לרוב הדרוש דרכה לרכישת אפריקה השקעות תהיה סלולה.

י.ח דמרי אף שלחה הבוקר, לקראת ההצבעה, עדכון בנוגע להצעתה – כדי שזו תעמוד בחוק הריכוזיות בהתאם לתקנות. כך דיווחה היום חברת אפריקה השקעות לרשות לניירות ערך.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יגאל דמריאפריקה ישראלי.ח דמרי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...