קבוצת עזריאלי זכתה ב-17 דונם במודיעין תמורת 88 מיליון שקל

מדובר בשטח אשר נמצא במע"ר מודיעין, שעליו תקים החברה פרויקט מסחר ומשרדים, בהיקף של 37 אלף מ"ר עילי • "מאמינים בפוטנציאל הגידול והפיתוח של העיר"

שיתוף הכתבה
קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

קבוצת עזריאלי הודיעה הבוקר (ב') כי זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע בשטח של כ-17.3 דונם במרכז העסקים הראשי של מודיעין (המע"ר) שבמרכז העיר, סמוך לתחנת הרכבת מודיעין מרכז. התמורה על הקרקע היא כ-51 מיליון שקל, ולכך יתווספו עוד 37 מיליון שקל בגין הוצאות פיתוח. בסך הכול תשלם החברה על הקרקע 88 מיליון שקל.

החברה הודיעה כי בכוונתה לבנות במקום שטחי מסחר ומשרדים בהיקף של כ-37 אלף מ"ר עילי, בסמוך לקניון עזריאלי מודיעין שבבעלות החברה גם הוא, ושהוקם על ידה עוד ב-2008. במשך השנים זכתה החברה בשטח אחר במע"ר, שחולש על 5.3 דונם. בימים אלו החלו עבודות חפירה ודיפון במגרש, שעליו צפוי לקום פרויקט שישלב שטחי מסחר ומשרדים, 80 יחידות דיור למגורים ו-50 חדרי מלון. 

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי : "אנו שמחים על זכייתנו במכרז ועל האפשרות להמשיך בפיתוח פרויקטים במודיעין. אנו מאמינים בפוטנציאל הגידול ובפיתוח של העיר, ונפעל לשילוב הסטנדרטים הגבוהים של קבוצת עזריאלי בפרויקט אשר עתיד לקום על הקרקע שרכשנו".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת עזריאלישכונת המע"ר החדשה במודיעיןדנה עזריאלימודיעין-מכבים-רעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...