מנרב תקים 90 יח"ד במנהטן; צפי ההכנסות: כ-159 מיליון דולר

מדובר בשני פרויקטים נפרדים בשכונת פארק גראמרסי בניו יורק, שבהם תשקיע כ-127 מיליון דולר • החברה הודיעה במקביל על השלמת פרויקט Powers 21 בברוקלין

שיתוף הכתבה

ממשיכה לבנות בתפוח הגדול: חברת מנרב אחזקות מדווחת היום (ג') כי התקשרה בהסכמים לרכישת שני נכסי מקרקעין המצויים באזור פארק גראמרסי (Gramercy Park) ברובע מנהטן שבעיר ניו יורק שבארה"ב. הנכסים נרכשו לטובת הקמת שני פרויקטי מגורים שיכללו יחד כ-90 יחידות דיור. החברה מעריכה כי עלות ההשקעה בשני הפרויקטים יחד, כולל עלות רכישת הקרקע, היא כ-127 מיליון דולר, וכי היקף ההכנסות הצפוי הינו כ-159 מיליון דולר. 

נכס מקרקעין אחד שרכשה מנרב משתרע על פני כ-7,360 רגל רבוע, ונרכש תמורת 28.5 מיליון דולר. בכוונת החברה להקים עליו פרויקט שיכלול כ-60 יח"ד, בשטח בנוי של כ-70 אלף רגל רבוע ברוטו - כולל שטחי מסחר בקומת הרחוב - בבניין אחד בן 12 קומות. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט (כולל עלות רכישת המקרקעין) הינה כ-89 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ-112 מיליון דולר ברוטו.

נכס המקרקעין השני שרכשה החברה, בשטח של כ-4,078 רגל רבוע, נרכש בתמורה לסך של 12 מיליון דולר, ובכוונת מנרב להקים עליו פרויקט שיכלול כ-30 יח"ד בשטח בנוי של כ-30 אלף רגל רבוע ברוטו, בבניין אחד בן 10 קומות. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט (כולל עלות רכישת המקרקעין) הינה כ-38 מיליון דולר, והיקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט (ברוטו) הינו כ-47 מיליון דולר.

בחברה מציינים כי ההתקשרויות לרכישת הנכסים בוצעו באמצעות שותפויות שנמצאות בבעלותה המלאה של מנרב, שותפויות שבהן היא משמשת כשותף מנהל (GP). החברה אף הצהירה כי בכוונתה להכניס שותף אחד או יותר לשותפויות אלו.

"השלמת כל אחת מהעסקאות הנ"ל קבועה ליום 16.1.2020 (מועד הניתן להארכה בחודשיים נוספים לכל היותר, בכפוף להפקדת סכומים מסוימים על חשבון התמורה),ומותנית בהתקיימותם של תנאים מתלים המקובלים לעסקאות מסוג זה", נמסר בהודעת מנרב. "להערכת החברה, משך הקמת כל אחד מהפרויקטים יארך כ-36 חודשים ממועד השלמת כל אחת מהעסקאות".

החברה מעדכנת, נוסף על כל אלו, כי היא צופה שבחודשים הקרובים תממש כמה השקעות בנכסים בארה"ב שהשבחתם, להערכתה, מוצתה. "אם יבוצעו מימושים כאמור, חלק מהתמורה שתתקבל מהן צפויה להוות מקור למימון ההון העצמי בעסקאות המפורטות בדו"ח זה", מסרה החברה.

בתוך כך, מעדכנת היום מנרב כי במהלך הרבעון השלישי של השנה הושלמה הקמתו של פרויקט Powers 21 שבברוקלין ניו יורק. החברה צפויה להתחיל להכיר בהכנסה בגין מכירת יח"ד בפרויקט בדו"חותיה לרבעון השלישי. למנרב עוד 3 פרויקטים יזמיים בניו יורק, העיקרי הוא מיזם להקמת 100 דירות במגדל בן 35 קומות בשדרה השלישית (בין הרחובות 26 ל-27) במנהטן.

מהחברה נמסר: "אנו שמחים לדווח על עסקאות לרכישת שני נכסים בשכונת פארק גראמרסי המבוקשת, שעליהם בכוונתנו ליזום פרויקטי מגורים שמוכוונים ל-Mid market, שוק שבו הקבוצה פועלת בשנים האחרונות. פרויקט זה והפרויקט בברוקלין צפויים לתרום בצורה חיובית בטווח הבינוני להכנסות ולרווחיות החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אברהם קוזניצקימנרב אחזקותפאקר גראמרסי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...