עוד חברת בנייה בקשיים: צו הקפאת הליכים לחברת שייקה אלה

אחרי א. דורי, גם חברת שייקה אלה פנתה לבית המשפט והגישה בקשה הנובעת ממצבה הכלכלי • "החברה רווחית ובעלת פוטנציאל רווח ניכר; המצב נובע ממחנק אשראי קשה"

שיתוף הכתבה
צו הקפאת הליכים לחברת שייקה אלהצו הקפאת הליכים לחברת שייקה אלה

חברת שייקה אלה הגישה לאחרונה בקשה להקפאת הליכים אל בית המשפט המחוזי בירושלים, זאת בשל קשיים כלכליים שאליהם נקלעה. על פי הבקשה, לחברה חובות בסך 135 מיליון שקל, ובעקבות כך הוציא השופט אביגדור דורות צו להקפאת ההליכים.

שייקה אלה הוקמה לפני כ-20 שנה על ידי ישעיהו אלה, ובבקשה שהגישה טענה כי דווקא צמחה בשנים האחרונות באופן עקבי, וכי ב-2018 לדוגמה המחזור השנתי שלה עמד על יותר מ-220 מיליון שקל. לטענתה, הסיבה לבקשתה נעוצה בהתנהלות הבנקים מולה, אשר כמעט שלא מאפשרים לחברה ליטול אשראי למימון פעילותה, כך לדברי אנשיה. עוד ציינה החברה בבקשתה כי היא מבצעת בימים אלו פרויקטים בשווי כולל של 675 מיליון שקל, וכי עבודות בהיקף 310 מיליון שקל עדיין ממתינות לביצוע על ידה. 

על סמך כל אלו לא מבקשת החברה צו הקפאה לטובת פירוקה וסגירתה, אלא במטרה לשקם אותה ולאפשר לה להתאושש, זאת משום שלדבריה היא חברה "רווחית ובעלת פוטנציאל רווח ניכר". עוד טענה החברה כי תשלומים סופיים בסכום של כ-16 מיליון שקל טרם שולמו לה.

כזכור, רק לפני כשבוע הגישה חברת א. דורי, מחברת הבנייה הגדולות בישראל עד לפני שנים ספורות, בקשה להקפאת הליכים – וזאת בשל חובות גדולים והליכים משפטיים שננקטו נגדה, ומסתכמים ביותר מ-600 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הקפאת הליכיםא. דורישייקה אלהצו הקפאת הליכים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...