אחרי 20 שנה בקבוצת לוינשטין: שרון בן צבי מצטרפת לעופר השקעות

מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים בעופר השקעות, במקום שרון שטרית – הפורש לאחר 12 שנים לדרך עצמאית • בן צבי עבדה בקבוצת לוינשטין משנת 1999

שיתוף הכתבה

סמנכ"לית השיווק הוותיקה של קבוצת משולם לוינשטין בנייה עוברת לחברת עופר השקעות : שרון בן צבי מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק והנכסים בחברת עופר השקעות, כך הודיעה החברה הבוקר (ג'). בן צבי תחליף בתפקיד את שרון שטרית , שהודיע על סיום תפקידו בחברה לאחר 12 שנים ופונה לדרך עצמאית.

במסגרת תפקידה החדש תהיה בן צבי אחראית על ניהול השיווק והמכירות של החברה. בתפקידה האחרון בקבוצת משולם לוינשטין הייתה בן צבי שותפה לתהליכי איתור קרקעות, תכנון פרויקטים, בניית אסטרטגיות שיווקיות ומיתוג החברה והייתה האחראית בפועל לכלל מכירות והשכרות הפרויקטים של הקבוצה ברחבי הארץ.
 
ליאורה עופר, בעלת השליטה בעופר השקעות, אמרה היום: "שטרית ניהל בשנים האחרונות את השיווק של הפרויקטים בתחום מגורי היוקרה, והיה אחראי להשכרתם של הנכסים המניבים של הקבוצה. אנו מודים לו על תרומתו לאורך השנים ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. בן צבי היא אשת מקצוע מוכשרת וראויה ובעלת ניסיון רב בעולם הנדל"ן. אני מאחלת לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".

שרון שטרית אמר היום: " עופר השקעות הייתה לי לבית ולמשפחה, לצד הבעלים ליאורה עופר שיצרה מקום עבודה מאתגר, מעניין ומקצועי".

נציין כי לאחרונה נרשמה תחלופה נוספת באחד התפקידים הבכירים בחברת עופר השקעות : אבי לוי, מנכ"ל חברת הבת מליסרון ב-12 השנים האחרונות, הודיע על פרישה, ובמקומו מונה אך לפני כשבועיים אופיר שריד, סמנכ"ל הכספים של מליסרון בתפקידו הקודם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןאופיר שרידעופר השקעותשרון בן צביקבוצת משולם לוינשטיןליאורה עופרשרון שטרית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...