2 מגדלים, 38 קומות, 225 יח"ד: אושרה תוכנית מתחם קסטרו בבת ים

הוועדה המקומית אישרה את התוכנית המפורטת המקודמת על ידי רשת האופנה, במתחם שנמצא בבעלותה • שני המגדלים יציעו עירוב שימושים בין מגורים למסחר ומשרדים

שיתוף הכתבה
גבי רוטר והדמיית מתחם קסטרו בבת יםגבי רוטר והדמיית מתחם קסטרו בבת ים

פרויקט הנדל"ן של רשת האופנה קסטרו קורם עור וגידים: הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בת ים אישרה לאחרונה את התוכנית המפורטת להקמת מתחם קסטרו בעיר, שיוקם במפגש הרחובות אורט ישראל והסוללים בדרום העיר, לא רחוק מחוף הים, ברובע העסקים המתחדש של בת ים.

במסגרת התוכנית מוגדלות זכויות הבנייה בקרקע, בהתאם למדיניות התכנון העירונית של רובע העסקים ועל פי עקרונות ההתחדשות העירונית המוחלים על אזור. על פי תיאור פרטי התוכנית, מטרתה היא "לממש את פוטנציאל המקום כמרכז עסקי אינטנסיבי, המשלב עירוב שימושים למטרות מסחר, משרדים ומגורים, ושטחים לצורכי ציבור".

בהתאם לכך, מציעה התוכנית בניית שני מגדלים בני 38 קומות, שבכל אחד מהם שבע הקומות הראשונות יוקצו למסחר ומשרדים (קומת קרקע מסחרית ו-6 קומות משרדים),30 קומות יוקצו למגורים ותיבנה עוד קומת גג אחת. כמו כן, התוכנית כוללת את הרחבת הרחובות אורט ישראל והסוללים. בסך הכול יהיו בפרויקט 225 יחידות דיור בגודל של כ-76 מ"ר כל אחת.

השטח הכולל של התוכנית הוא כ-7.5 דונם, והוא נמצא בבעלות רשת קסטרו. על 2.5 דונם מהשטח נמצאים משרדי הנהלת החברה כיום, והתוכנית החדשה מתייחסת לחמשת הדונמים הנותרים – כלומר צמד המגדלים יוקם בסמוך למשרדי ההנהלה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית בת יםמתחם קסטרו בת יםהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת יםרשת קסטרו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...