אחרי 17 שנים: היתר בנייה למלון חדש באילת – בשטח שדה"ת הישן

הוועדה המקומית העניקה לקבוצת כראל היתר בנייה בתנאים להקמת 'בראון 42' – קומפלקס מלונאות ומגורים במרכז העיר • הצפי לסיום העבודות: שנת 2023

שיתוף הכתבה
הדמיית בנייה למלון חדש באילתהדמיית בנייה למלון חדש באילת

פינוי שדה התעופה הבינלאומי הישן של אילת מזרים סוף-סוף דם חדש לתיירות המקומית: קבוצת כראל אחזקות הודיעה אתמול (ג') כי זכתה בהיתר בתנאים מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה אילת, עבור הקמת הקומפלקס 'בראון 42' – קומפלקס מלונאות ומגורים בשטח שדה התעופה שפונה. על פי הנתונים שבידי החברה, מדובר בהיתר ראשון שניתן למלון חדש לאחר 17 שנים. 

קומפלקס המגורים והמלונאות של היזם אבי כראל יכלול 223 דירות בנות 2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית, וכן מלון חמישה כוכבים שבו יהיו 155 חדרים. מתחם המגורים בקומפלקס יופרד מהמלונאות לחלוטין, והדירות למגורים יהיו בבעלות הדיירים בטאבו. הקומפלקס תוכנן על ידי אדריכל יהודה פייגין, ובקבוצת כראל מעריכים כי העבודות יושלמו ב-2023.

יש לציין כי ב-2017 הודיעה גם רשת מלונות אסטרל כי היא מתכוונת להקים מלון חדש בעיר – מלון בסגנון לואו קוסט שיכלול 400 חדרים - זאת במסגרת "תוכנית מלונות אסטרל", או תת"ל 99, אשר אושרה בוועדה הארצית לתשתיות לאומיות ביולי 2018.

רשת מלונות בראון, המפעילה כמה מלונות בוטיק ברחבי הארץ, היא שתנהל את המלון בקומפלקס של קבוצת כראל, לאחר שחתמה על הסכם ניהול עם החברה. מדובר בהסכם ל-25 שנה בהיקף כספי של כ-180 מיליון שקל. כזכור, באפריל האחרון חתמה רשת בראון על הסכם להקמת מלון במתחם MOOMA היוקרתי של קבוצת חג'ג' בתל אביב.

אבי כראל מסר: "אני שמח על קבלת ההיתר ומאמין כי כבר במהלך חודש ינואר נתחיל בעבודות החפירה והדיפון להקמת הקומפלקס. בראון 42 הוא הסנונית הראשונה המבשרת על פרויקטים רבים שצפויים לצאת לדרך בעיר אילת, ואני מעריך שיזמים נוספים יזהו את הפוטנציאל בעיר וישקיעו בשער הדרומי של מדינת ישראל".

מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת: "אנו מברכים את היזם אבי כראל שראה באילת יעד אטרקטיבי להשקעה. כיזם אילתי התאים אבי את הפרויקט לצורכי העיר ולמאפייניה, גם כעיר תיירות בינלאומית וגם כעיר בעלת פוטנציאל פיתוח אדיר. הפרויקט מצטרף לפרויקטים נוספים בעיר, ביניהם פיתוח שטח השדה הישן, בניית קריית ספורט בינלאומית ובהמשך מרכז ירידים וכנסים, הקמת מתחם גולף, הסכם גג שכולל בניית שכונות מגורים חדשות, בתי מלון חדשים ועוד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונות בראוןהוועדה המקומית לתכנון ובנייה אילתעיריית אילתמאיר יצחק הלויאבי כראלמלונות אסטרל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...