3 פרויקטים ב-25 מיליון שקל: הלמן-אלדובי משקיעה בהתחדשות עירונית

קרן ההתחדשות העירונית של החברה הודיעה על השקעה בשלושה פרויקטים בתל אביב שבהם נבנות 28 יח"ד חדשות • באוגוסט האחרון השלימה גיוס של 50 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
נועם ברכהנועם ברכה

קרן ההתחדשות העירונית של הלמן-אלדובי הודיעה היום על השקעה בשלושה פרויקטים של התחדשות עירונית בתל אביב. הקרן השלימה באוגוסט האחרון סבב גיוס ראשון של 50 מיליון שקל, וכעת התפנתה להעמיק הלוואות ליזמים בפרויקטים.

הפרויקט הראשון שבו השקיעה החברה הוא פרויקט התחדשות עירונית ברחוב ג'ורג' אליוט הסמוך לנחלת בנימין בת"א, וכולל בניית 5 יח"ד נוסף על 6 יחידות הדיור הקיימות בבניין. העלות הכוללת של ביצוע הפרויקט היא כ-22 מיליון שקל, והקרן תעניק ליזם אשראי של כ-15.5 מיליון שקל לתקופה של כ-24 חודשים. 

הפרויקט השני נמצא ברחוב מוזיר שבצפון הישן, והוא כולל בניית 28 יח"ד, מתוכן 12 דירות ליזם והיתרה לבעלי הדירות הקיימים. עלות הפרויקט, מסוג תמ"א 2/38, עומדת על כ-50 מיליון שקל, והאשראי שתספק הקרן ליזם עומד על 6 מיליון שקל לתקופה של כ-24 חודשים. 

הפרויקט השלישי נמצא לא רחוק משם, ברחוב יהודה המכבי בעיר, והוא כולל בניית 26 יח"ד ושתי חנויות, מתוכן 11 יח"ד ליזם – וכך גם חנות אחת. גם כאן מדובר בפרויקט מסוג תמ"א 2/38, שעלותו הכוללת היא כ-46 מיליון שקל. הקרן תעמיד ליזם הפרויקט אשראי של 3.5 מיליון שקל, גם כן לתקופה של כ-24 חודשים.

[quote]

קרן הלמן-אלדובי התחדשות עירונית , בניהולם של המנכ"ל מני בן מאור והיו"ר חן לוי, הוקמה בשיתוף פעולה עם קבוצת דייברגון ופועלת תחת הלמן-אלדובי קרנות השקעה. מדובר בקרן שקלית לא סחירה, ויחידות ההשתתפות של הקרן מוצעות לציבור על פי תשקיף. 

הקרן משקיעה במתן הלוואות ליזמי נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית, ובכלל זה ליזמים ופרויקטים בתחום חיזוק המבנים, כולל הריסה ובנייה מחדש במסגרת תמ"א 38 וכן פרויקטי פינוי-בינוי, ופרויקטי נדל"ן אחרים. על פי התשקיף, ההלוואות ליזמים ניתנות לתקופות של 12 עד 48 חודשים עם ביטחונות דוגמת משכנתה, התחייבות לרישום משכנתה, אג"ח ברשם החברות, שיעבוד זכויות היזם בפרויקטים ושיעבודים צולבים, מכתבי עודפים וערבויות אישיות. בהמשך לגיוס 50 מיליון השקלים באוגוסט האחרון, דיווח הקרן אמש כי היא יוצאת לסבב גיוס חדש, שבו היא מתכוונת לגייס עד 70 מיליון שקל. ההשקעה המינימלית בקרן נקבע על 150 אלף שקל.
 
לדברי נועם ברכה, מנכ"ל הלמן-אלדובי קרנות השקעה, "תחום ההתחדשות עירונית מגלם פוטנציאל אדיר הן לרשויות, הן ליזמים והן לבעלי הדירות עצמם, אולם עד כה סף הכניסה לתחום הוא גבוה. עבור המשקיעים מדובר היה בהיקפי השקעה גדולים. הקרן נותנת מענה ומאפשרת חשיפה לתחום ללא מינוף ותוך בניית תיק השקעות מגוון".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהלמן-אלדובימני בן מאורחן לוינועם ברכה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...