טופ קפיטל מקימה חברת מימון; הכשרה חברה לביטוח תחזיק ב-20%

שתי החברות סיכמו על שיתוף פעולה בתחום המימון, על ידי הקמת החברה החדשה שתנוהל בידי פולי טטרו וגיא רוזן •

שיתוף הכתבה
פולי טטרו, אלי אלעזרא וגיא רוזן (יח"צ)פולי טטרו, אלי אלעזרא וגיא רוזן (יח"צ)

חברת מימון חדשה ללידר טופ קפיטל – שתחבור להכשרה חברה לביטוח ותשמש את שתיהן בעולם מימון פרויקטי נדל"ן. טופ קפיטל, זרוע המימון של חברת לידר שוקי הון, הודיעה על המהלך אתמול (ב'). הכשרה חברה לביטוח, של איש העסקים אלי אלעזרא, תחזיק ככל הנראה ב-20% מהחברה החדשה, שתאפשר לה לממש את הכרזתה על כניסה לתחום הליווי הפיננסי ופוליסות המכר.

על פי הסיכום בין שתי החברות, החברה החדשה שתוקם תעניק "מעטפת פיננסית מלאה ליזמי
נדל"ן שתכלול הפקת פוליסות חוק מכר, מסגרות אשראי לבנייה, כולל השלמות הון עצמי, וכל יתר שירותי המימון הנדרשים ליזמים במסגרת ליווי בנייה", כך נכתב בהודעה הרשמית על המהלך. "החברה תשאף ליצירת שיתופי פעולה עם בנקים שלהם קיימת מגבלת הון ומגבלות ענפיות לסקטור הנדל"ן, וכן עם קרנות מימון המתמחות בשירותי חיתום ובליווי פיננסי ליזמים, המבקשות להנפיק פוליסות מכר לרוכשי הדירות".

על פי הסיכום, הכשרה חברה לביטוח, שבראשה עומד שמעון מירון, תעמיד עבור החברה החדשה מסגרות אשראי לצורכי מימון פעילותה השוטפת ולמימון הפרויקטים שתלווה. נוסף על כך, היא תהיה אמונה על הנפקת פוליסות על פי חוק המכר. אנשי לידר טופ קפיטל יהיו אמונים על שירותי החיתום, הניהול והליווי הפיננסי. החברה החדשה תנוהל על ידי גיא רוזן ופולי טטרו, שותפים ומנכ"לים משותפים בחברת לידר טופ קפיטל.

טטרו: שיתוף הפעולה האסטרטגי מול הכשרה ביטוח מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של החברה, השואפת להוות גוף חוץ-בנקאי מוביל בישראל למימון פרויקטים בנדל"ן, ובהרחבת מעטפת השירותים הכוללת שהחברה מעמידה ללקוחותיה במחירים תחרותיים למערכת הבנקאית בישראל"

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "המהלך יהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי ההכנסות ולגיוון אפיקי ההשקעות שלה, על ידי כניסה לענפי פעילות אלטרנטיביים, לא סחירים, הפועלים בקורלציה נמוכה לשוק ההון ומייצבים את הרווחיות של החברה. באמצעות השקעה בחברה אנחנו מרחיבים את תחומי ההשקעות לאפיקים חדשים. היתרון המובהק של החברה שטופ קפיטל מקימה הוא בהענקת טיפול מקיף, מהיר יעיל ואישי, שלא קיים בחברות אחרות לאור הניסיון של טופ קפיטל בתחום".

פולי טטרו, מנכ"ל משותף בלידר טופ קפיטל , מסר: "שיתוף הפעולה האסטרטגי מול הכשרה ביטוח מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של החברה, השואפת להוות גוף חוץ-בנקאי מוביל בישראל למימון פרויקטים בנדל"ן, ובהרחבת מעטפת השירותים הכוללת שהחברה מעמידה ללקוחותיה במחירים תחרותיים למערכת הבנקאית בישראל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מימוןלידר שוקי הוןלידר שוקי הוןהכשרה חברה לביטוחפולי טטרוגיא רוזןאלי אלעזראשמעון מירוןמימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...