קרדן נדל"ן תקים מגדל בן 30 קומות ברעננה, תמורת 150 מיליון שקל

חברת הבת של קרדן, אל הר הנדסה ובנייה, זכתה במכרז על הקרקע, בסמוך לבניין אמדוקס המפורסם • החברה מעריכה כי העבודות יימשכו כ-30 חודשים – מחודש מרץ הקרוב

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש (מיכל ארבל)מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש (מיכל ארבל)

חברת קרדן נדל"ן הודיעה אתמול (ב') לרשות לניירות ערך כי חברת בת שלה, אל הר הנדסה ובנייה (שקרדן מחזיקה בה באופן מלא) זכתה במכרז לבניית מגדל משרדים ומסחר בסמוך לצומת רעננה – צמוד לבניין אמדוקס המפורסם בעיר. התמורה בגין הפרויקט – 150 מיליון שקל.

מדובר בפרויקט הכולל מרתפים, משרדים ומסחר, שחולש על שטח של 19,158 מ"ר במתחם שבין הרחובות הפנינה והבדולח – ומשתרע על פני ארבע חלקות. אל הר תקים בו מגדל בן 30 קומות, וכן שבעה מרתפים תחת הקרקע. 

במסגרת הסכם הביצוע תתחייב אל הר להעמיד לטובת מזמיני העבודה ערבות ביצוע והתחייבות לקיזוז ערבון, כמקובל. קרדן נדל"ן תערוב כלפי מזמיני העבודה בערבות בלתי מוגבלת בסכום, במהלך תקופת הביצוע, להתחייבויותיה של אל הר על פי הסכם הביצוע. החברה מעריכה כי תקופת הביצוע צפויה להיות כ-30 חודשים, ומועד תחילת העבודות הוא מרץ 2020. עוד מוסרת החברה כי ועדת הביקורת ודירקטוריון קרדן נדל"ן אישרו את ההתקשרות עם מזמיני העבודה.

בנימוקי אישור התקשרות נכתב כי "מזמין העבודה ביצע הליך תחרותי ואף התמחרות עם כמה צדדים שלישיים בלתי קשורים להתקשרות בביצוע העבודה. למיטב ידיעת החברה, המחיר שבו הציעה אל הר לבצע את העבודה הינו סביר ביחס למחירי שוק במכרז זה. כמו כן, הוצג בפני ועדת הביקורת והדירקטוריון תמחור פרויקטים דומים שבהם התקשרה אל הר או ביקשה להתקשר, שאינו שונה באופן מהותי מתמחור ההתקשרות בפרויקט. ההתקשרות ותנאיה הינם לטובת אל הר ולטובת החברה. העסקה אינה כוללת חלוקה ואין בה לגרום לחשש סביר לעמידה בהתחייבויות החברה בהגיע מועד קיומן".

נזכיר כי בחודש יולי האחרון הודיעה קרדן על זכייה אחרת של חברת אל הר, בפרויקט מגורים בבת ים – פרויקט שבו היא צפויה לבנות 293 יחידות דיור, תמורת סכום של 240 מיליון שקל. אל הר נמצאת בבעלות קרדן נדל"ן מאז 2017, וכאמור היא מחזיקה בה בבעלות מלאה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךקרדן נדל"ןעמוס דבושאל הר הנדסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...