אלד פסגות מקימה קומפלקס מגורים חדש בנווה צדק שיכלול 38 יח"ד

החברה רכשה את הקרקע, מול מלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, לפי שווי עסקה של 80 מיליון שקל • היקף המכירות הצפוי מהפרויקט – כ-300 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
נכ"ל אלד פסגות, ישראל אברמוב (יח"צ)נכ"ל אלד פסגות, ישראל אברמוב (יח"צ)

חברת אלד פסגות הודיעה לאחרונה כי היא צפויה להקים קומפלקס מגורים חדש בשכונת נווה צדק – בקרקע שנמצאת מול מלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. מדובר, לדברי החברה, בקרקע הגדולה האחרונה בשכונה, ברחוב עין יעקב. את העסקה לרכישת הקרקע השלימה החברה לפי שווי של 80 מיליון שקל.

על פי התוכניות תבנה החברה במקום קומפלקס בן 38 יחידות דיור, מתוכן שמונה פנטהאוזים. הקומפלקס ייבנה כמתחם יוקרה סגור, ויכלול חצר פנימית ירוקה. עוד מעדכנת אלד פסגות כי התב"ע עבור הקרקע בשכונה כבר מאושרת. על עבודות האדריכלות אמון משרד שוורץ בסנוסוף. הערכת החברה היא כי היתר הבנייה יינתן בתוך כשנה וחצי.

לשכונה אופי ציורי, וזאת בשל הבתים הקטנים והמיוחדים הנמצאים בה, כמו גם מרכזי התרבות החשובים כדוגמת מרכז סוזן דלל ומוזיאון נחום גוטמן. בשנות ה-90 יצאה לפועל תוכנית שימור לשכונה, וזו הביאה לשיפוצם או לבנייתם מחדש של בתים מהיקרים ביותר בעיר"

בהודעת החברה נכתב כי נווה צדק נחשבת לאחת מפניני הנדל"ן של תל אביב, וכי עתודות הקרקע האחרונות בשכונה נחשבות למבוקשות ביותר. "לשכונה אופי ציורי, וזאת בשל הבתים הקטנים והמיוחדים הנמצאים בה, כמו גם מרכזי התרבות החשובים כדוגמת מרכז סוזן דלל ומוזיאון נחום גוטמן. בשנות ה-90 יצאה לפועל תוכנית שימור לשכונה, וזו הביאה לשיפוצם או לבנייתם מחדש של בתים מהיקרים ביותר בעיר".

כדי להמחיש עד כמה מבוקש אזור זה, נזכיר כי במאי האחרון נסגר מכרז של רשות מקרקעי ישראל לבניית עשר יחידות דיור במתחם תוכנית "תפרי נווה צדק צפון-מזרח", תמורת 18 מיליון שקל – מכרז לקרקע בצידה השני של השכונה, קרוב מאוד לשדרות רוטשילד בעיר, שבו זכתה חברת דן נדל"ן.

אלד פסגות עוסקת ביזמות, פיתוח וביצוע פרויקטים למגורים, תוך התמחות בהתחדשות עירונית. הקבוצה הוקמה ב-2017 כפרי של מיזוג בין חברת פרקש יזמות ונדל"ן לבין חברת האחזקות אלד יזמות. האחרונה מחזיקה בקרן המימון וולת'סטון, ואילו קבוצת פרקש אחראית על הביצוע, הפיתוח העסקי והניהול.

ישראל אברמוב, מנכ"ל אלד פסגות : "רכישה זו של אלד פסגות מצטרפת לרכישה גדולה נוספת השבוע של קרקע בגבעת שמואל, בשווי של 75 מיליון שקל, שעליה ייבנה מגדל משרדים, מסחר ומגורים במודל של עירוב שימושים , לצד 140 דירות סטודנטים. רכישת שתי קרקעות גדולות אלו, בשווי מצטבר של כ-155 מיליון שקל, מעידה על עוצמתה של הקבוצה ועל דריסת רגלה המשמעותית בעולם היזמות, מעבר לתחום ההתחדשות העירונית הגדל אצלה בהיקף רחב ביותר".

נזכיר בהקשר זה כי לפני כחודש הודיעה אלד פסגות על קבלת היתר בנייה לפרויקט תמ"א 1/38 (חיזוק ותוספת) בשכונת יד אליהו בתל אביב. מדובר בפרויקט ברחוב מעפילי אגוז 9-1, שבו יתווספו 59 דירות חדשות ל-85 דירות קיימות בבניין בן 5 כניסות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ישראל אברמובאלד פסגותנווה צדקתוכנית תפרי נווה צדק צפון-מזרח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...