האם ל-WeWork יהיה בקרוב מנכ"ל חדש? צפויה למנות את סנדיפ מטראני

אתרי התקשורת בחו"ל מדווחים כי מטראני, שהתפטר לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל Brookfield Properties, יחליף את שני המנכ"לים הזמניים שמונו במקום אדם נוימן

שיתוף הכתבה
אדם נוימן, מנכ"ל WeWork לשעבר. נדמה שהחברה עוד לא התאוששה לגמרי מעזיבתו (שאטרסטוק)אדם נוימן, מנכ"ל WeWork לשעבר. נדמה שהחברה עוד לא התאוששה לגמרי מעזיבתו (שאטרסטוק)

נראה כי לאחר ארבעה חודשים נמצא סוף-סוף מועמד לתפקיד מנכ"לה הקבוע של חברת החללים המשותפים WeWork: האתרים TheRealDeal ובלומברג דיווחו אתמול (ש') כי החברה תמנה ככל הנראה לתפקיד את סנדיפ מטראני, שם ידוע ו-ותיק בתעשייה, ששימש עד לפני זמן לא רב כמנכ"ל חברת Brookfield Properties.

אם אכן יהיה כך, יחליף מטראני בתפקיד את שני המנכ"לים הזמניים, ארטי מינסון וסבסטיאן גוניהם, שמונו לתפקיד זה מייד לאחר פרישתו של אדם נוימן, ששימש כמנכ"ל וייסד את החברה. נוימן, כזכור, התפטר מתפקידו בסוף ספטמבר בעקבות ידיעות שליליות שהתפרסמו סביבו, ובעיקר בעקבות ההנפקה הכושלת של החברה זמן קצר לפני כן.

כידוע, חברת WeWork נמצאת לאחרונה בקשיים, ששיאם (או אחד השיאים של התקופה האחרונה, לכל הפחות) בהפסדים של כמעט שני מיליארד דולר שעליהם דיווחה החברה ב-2018. לכך הוסיפו את אותה הנפקה כושלת, שהחלה בסכום שאפתני של 47 מיליארד דולר, ירדה לסכום של 15 מיליארד דולר והסתיימה בלא כלום, לאחר שהחברה החליטה כי ההנפקה לא תתבצע.

מטראני עצמו טרם מונה רשמית לתפקיד מנכ"ל החברה, אך השמועות באשר למהלך הזה הולכות ומתגברות. הוסיפה להן כמובן העובדה שהמנכ"ל לעתיד של WeWork התפטר בתחילת ינואר מתפקידו כמנכ"ל חברת Brookfield Properties. הידיעות העקשניות גורסות שמטראני יתחיל לשמש בתפקיד בשבועות הקרובים

בהמשך לכך פיטרה WeWork אלפי עובדים ברחבי העולם, והחליטה על עצירת פרויקטים שלא נחשבים לתחום הליבה שלה – כדוגמת פרויקט המגורים שתכננה לקדם לצד עיריית תל אביב בעיר, ושבינתיים לפחות יצטרך לחכות. רק לפני כשנה הודיעה החברה על מיזם של "השכרה שיתופית" באסיה, שבו בעל הקרקע והחברה יהיו שותפים לחלל העבודה שיקום. מעניין לדעת אם הפרויקט הזה יכול להתממש ולקבל תנופה בתנאים הנוכחיים. 

ייתכן שמינויו של המנכ"ל החדש יאפשר לחברה לעשות עוד קצת סדר בדברים, לפני שהיא ממשיכה הלאה. נציין כי מטראני עצמו טרם מונה רשמית לתפקיד מנכ"ל החברה, אך השמועות באשר למהלך הזה הולכות ומתגברות. הוסיפה להן כמובן העובדה שהמנכ"ל לעתיד של WeWork התפטר בתחילת ינואר מתפקידו כמנכ"ל חברת Brookfield Properties. הידיעות העקשניות גורסות שמטראני יתחיל לשמש בתפקיד בשבועות הקרובים, וכי צמד המנכ"לים מינסון וגוניהם ימשיכו בינתיים בתפקידם, עד שהרכש החדש יתאקלם סופית בחברה.

לפני סיום, בואו ניזכר בזמנים טובים יותר של WeWork – בסרטון של מרכז הנדל"ן אשר התרכז בשיטת העבודה של החברה, שבאותם זמנים גם הובילה אותה להצלחה ולנתונים מרשימים:


נזכיר כי גם היום, כשהנתונים נראים רעים למדי, אין מדובר במצב בלתי ניתן לתיקון: WeWork היא חברה גדולה וחזקה, המספקת שירות במאות סניפים ברחבי העולם, גם לאותן ענקיות שנזכרות בסרטון, ולכן אין להסיק מהמצב כיום לגבי עתידה: כשם שהחברה נקלעה לקשיים כעת, כך היא יכולה לקום, להשתקם, להתחזק ולגדול בעתיד הנראה לעין. כל שצריך הוא, כנראה, קצת סדר בדברים.a


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:The Real DealבלומברגWeWorkאדם נוימןסנדיפ מטראני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...