עסקת הנדל"ן הביאה אתכם לבית המשפט? שלושה כללים לבחירת שמאי מתאים

כל עסקה או מיזם שבהם אתם מעורבים עשויה להוביל אתכם, מסיבות כאלו ואחרות, לבית המשפט • בסיטואציה כזו חשוב שיהיה לצידכם לא רק עו"ד טוב, אלא גם שמאי מנוסה

שיתוף הכתבה
גלעד המאירי – כלכלן, משפטן ושמאי מקרקעין (מרכז הנדל"ן)גלעד המאירי – כלכלן, משפטן ושמאי מקרקעין (מרכז הנדל"ן)

אדם שנכנס לעסקת נדל"ן או הופך להיות חלק ממיזם נדל"ני כלשהו עושה צעד שיכניס אותו לעולם מעניין מאוד. אבל, לא פעם לצערנו סיפור שכזה יכול להגיע לבית המשפט – בין אם אתם אלו שנאלצים להגיש תביעה, ובין אם אתם אלו הנתבעים. בסיטואציה שכזאת חשוב שיהיה לצידכם לא רק עורך דין טוב, אלא גם שמאי מקרקעין מנוסה, בעל ידע וקילומטראז' בבתי המשפט.

מדוע זה חשוב כל כך? משום שסוגיה משפטית כזו היא סוגיה המשלבת היבטים כלכליים ונדל"ניים גם יחד. שמאי מקרקעין צריך להיות חלק חיוני בצוות משפטי-כלכלי שכזה, אשר ידע לספק את התשובות הנכונות לכל שאלה ולכל עניין.

זה המקום להבהיר: כמעט בכל תביעה שכזאת יתבקש השמאי שלכם לגבש חוות דעת על הנכס או על העסקה – ואותו שמאי יזומן אל דוכן העדים, לחקירה בידי עורך הדין של הצד השני. אותו שמאי יצטרך להתכונן לחקירה צולבת, ובהתאם לכך להתכונן כראוי להופעתו בבית המשפט. מדובר בסיטואציה לא פשוטה עבור כל אחד, גם עבור השמאים המנוסים ביותר.

כיצד בוחרים שמאי מקרקעין שיתאים לתפקיד?
גלעד המאירי – כלכלן, משפטן ושמאי מקרקעין, מספק שלושה טיפים חשובים שיסייעו לכם בבחירת השמאי הטוב ביותר להליך המשפטי שאליו נדרשתם.

לאתר אהוד המאירי ושות' - כלכלנים ושמאי מקרקעין


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גלעד המאירישמאות מקרקעיןעסקאות נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...