לפי שווי של 485 מיליון דולר: אלוני חץ רוכשת קומפלקס משרדים בבוסטון

חברה בת שלה, Carr Properties, רוכשת 50% מהזכויות במתחים, שבו שני בנייני משרדים צמודים עם שטח השכרה של 853 אלף רגל רבוע • ה-NOI מהמתחם: 23 מיליון דולר בשנה

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

חברת אלוני חץ ממשיכה ברכישות גדולות מעבר לים: החברה הודיעה הבוקר (ה') כי חברה בת שלה, Carr Properties, חתמה היום על הסכם לרכישת 50% מקומפלקס המאגד שני בנייני משרדים צמודים בעיר בוסטון שבמזרח ארה"ב. העסקה – לפי שווי של 485 מיליון דולר לקומפלקס כולו.

מדובר בקומפלקס מסוג Class A, בעל שטח השכרה כולל של 853,000 רגל רבוע (כ-73,000 מ"ר),והוא ממוקם במרכז העסקים הראשי בעיר. החברה מעדכנת כי נכון להיום הקומפלקס מאוכלס בכ-89%, ומניב NOI (רווח תפעולי) שנתי של כ-23 מיליון דולר. "להערכת Carr הקומפלקס צפוי להניב במהלך חמש השנים הקרובות NOI שנתי ממוצע של כ-27 מיליון דולר, וזאת כתוצאה מגידול בתפוסה ומגידול מהותי בדמי השכירות", נכתב בהודעת אלוני חץ לרשות לניירות ערך.

להערכת Carr הקומפלקס צפוי להניב במהלך חמש השנים הקרובות NOI שנתי ממוצע של כ-27 מיליון דולר, וזאת כתוצאה מגידול בתפוסה ומגידול מהותי בדמי השכירות"

עוד מסרה החברה כי Carr התקשרה במקביל עם הבעלים המחזיקים במחצית השנייה של הקומפלקס, בהסכם לניהול משותף שלו. "בכוונת Carr והשותף ליטול הלוואה בסך של כ-280 מיליון דולר נגד שעבוד הקומפלקס, כך שמרכיב ההון העצמי שאותו תשקיע Carr בעסקה צפוי לעמוד על כ-105 מיליון דולר".

על פי ההערכות העסקה תושלם עד תום הרבעון הנוכחי – הרבעון הראשון של 2020. אישור העסקה תלוי בכמה תנאים, כולל השלמת בדיקת נאותות, כמקובל בשוק האמריקאי. בחברה מדגישים כי כל המידע המובא בהודעתה מבוסס על נתונים עתידיים ועל הערכות החברה הבת, ואין כל ודאות כי יתממש – "בין היתר בשל גורמים שאינם בשליטת Carr או החברה".

נזכיר כי באוגוסט האחרון הודיעה אלוני חץ על רכישת בניין משרדים במרכז לונדון, באמעות חברת הבת שלה הפועלת בבריטניה, Brockton Everlast, תמורת כ-450 מיליון שקל. בתחילת החודש שעבר ביצעה החברה עסקה נוספת, בעזרת אותה חברה בת בריטית, לרכישת פארק עסקים בעיר אוקספורד, תמורת כ-370 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךנדל"ן בארה"באלוני חץBrockton EverlastCarr Propertiesנדל"ן בבוסטוןנדל"ן בלונדוןנדל"ן בבריטניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...