הראל ותדהר מסתערות על הנדל"ן המניב: שת"פ אסטרטגי להחזקה במיליארד מ"ר

מעריכות כי היקף הפעילות יסתכם במיליארדי שקלים • אל השותפות מצטרפת גם חברת נובארד של יואב (פולי) מרדכי ושי בייטנר • "שיתוף פעולה שיאפשר לפרוץ קדימה"

שיתוף הכתבה
נדל"ן מניב. "מדובר באפיק השקעות גדל" (שאטרסטוק)נדל"ן מניב. "מדובר באפיק השקעות גדל" (שאטרסטוק)

שיתוף פעולה מעניין בסקטור הנדל"ן המניב: קבוצת תדהר וחברת הראל ביטוח ופיננסים הכריזו הבוקר (ה') על שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו, ומקימות יחד חברה משותפת אשר תפעל לאיתור, לייזום, להקמה ולהחזקה של נכסים מניבים, בהיקף של כ-1,000,000 מ"ר. הערכת החברות היא כי מדובר בהיקף כספי של מיליארדי שקלים.

השותפות בין השתיים, שאליה מצטרפת גם קבוצת נובארד כמשקיעה נוספת (בבעלות האלוף במיל' יואב פולי מרדכי ושי בייטנר), תתבטא באיתור, בתכנון, בייזום, בביצוע, בניהול הפרויקטים ובתחזוקתם. החברות יהיו אחראיות גם לגיוס ההון הנדרש וליציבות פיננסית בפרויקטים, וכן להפניית אפיקי השקעה והזדמנויות עסקיות למיזם. עורכי הדין אורית ישראל, יונתן טיסונה ואמיר דר ממשרד עמית פולק מטלון ושות' ייצגו את קבוצת תדהר בהסכם. עורכי הדין עופר זוזובסקי ואיציק כהן-יהונתן ממשרד שבלת ושות' ייצגו את הראל.

עו''ד עופר זוזובסקי עו''ד עופר זוזובסקי

קבוצת תדהר מתמחה בייזום, בבנייה, בניהול ובהשכרה של פארקי עסקים והייטק, בנייני משרדים ושטחי מסחר ולוגיסטיקה בארץ ובעולם, ברמת טריפל A. עד היום בנתה תדהר קרוב לשני מיליון מ"ר של נדל"ן עסקי, ובבעלותה מאות אלפי מטרים המיועדים להשכרה. בימים אלו משלימה תדהר את הקמת הקמפוס החדשני של מייקרוסופט בהרצליה פיתוח.

קבוצת הראל מתמקדת בייזום נכסים מניבים במטרה לבנות תיק רחב של נכסי נדל"ן מניב בישראל. נכון לסוף ספטמבר 2019, סך הנכסים המנוהלים על ידי הקבוצה בביטוח, בקרנות פנסיה, בקופות גמל, בקרנות נאמנות ובשירותים פיננסים הסתכם בכ-270 מיליארד שקל. קבוצת נובארד היא חברה פרטית המתמחה ביזמות, במתן שירותי ייעוץ ופיתוח עסקי.

גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר , ציין: "אנו שמחים על שיתוף פעולה זה בין שתי מובילות שוק, בעלות DNA דומה ויכולות גבוהות, כל אחת בתחומה, אשר יאפשר לפרוץ קדימה ולקחת את תחום המניבים המתפתח בשתי החברות אל הרמה הבאה. המשך ההתפתחות של ישראל והצמיחה, לצד תנאים כלכליים מתאימים, יוצרים עבורנו הזדמנות משמעותית". 

יאיר המבורגריאיר המבורגר

יאיר המבורגר, יו"ר הראל, ציין: "גאים על שיתוף הפעולה החדש עם תדהר , קבוצת נדל"ן ובנייה מובילה בעלת ניסיון נרחב בישראל. מצאנו כי הערכים האנושיים והעסקיים המשותפים וה-DNA הדומה בחברות, יאפשרו את הצלחת המיזם לטובת הצדדים ולהשגת תשואה יציבה ונאה לטובת העמיתים והמבוטחים של הראל. 

כניסה למיזם הינה חלק משרשרת עסקאות שמבצע מערך הנדל"ן של הראל לאורך השנים האחרונות. עבור הראל מדובר באפיק השקעות גדל, לצד שותפים מובילים, הנובע מהשאיפה להגביר את הנוכחות באפיקי השקעה בעלי תשואה יציבה יחסית, ריאלית ושאינה קשורה ישירות ומיידית למדדי שוקי ההון. ההשקעה בנדל"ן ישיר תורמת לפיזור ההשקעות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבקבוצת הראל ביטוח ופיננסיםקבוצת תדהריאיר המבורגרגיל גבענובארד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...