נכסים ובנין נגד מגה אור: "הפרה התחייבותה להפקיד 40 מיליון שקל במסגרת הסכם ישפרו"

בהמשך לידיעות על האפשרות לביטול העסקה, מעדכנת חברת האם כי דרשה ממגה אור "לתקן את ההפרה, להפקיד לאלתר את סכום הפיקדון השני בחשבון הנאמנות ולהתקדם להשלמת העסקה לפי תנאיה"

שיתוף הכתבה

סימני השאלה סביב עסקת ישפרו הופכים גדולים יותר ומרובים יותר מרגע לרגע: חברת נכסים ובנין, בעלי ישפרו, הודיעה הבוקר (א') לרשות לניירות ערך כי חברת מגה אור, אשר אמורה לרכוש את ישפרו לצד ביג מרכזי קניות , "הפרה התחייבותה להפקיד במועד סיום בדיקת הנאותות סך של 40 מיליון שקל בחשבון נאמנות, בהתאם לתנאי ההסכם".

לדברי נכסים ובנין החברה אמורה הייתה להפקיד את הסכום ב-26 במרץ, כך על פי תנאי ההסכם. בפרטי ההסכם שפורסמו בסוף ינואר אכן נכתב כי "במועד סיום תקופת הנאותות הרוכשות תפקדנה סך נוסף של 40 מיליון שקל, על חשבון התמורה. יתרת התמורה תשולם במועד השלמת העסקה".

נכסים ובנין ציינה בהודעתה כי דרשה מהרוכשת "לתקן את ההפרה, להפקיד לאלתר את סכום הפיקדון השני בחשבון הנאמנות ולהתקדם להשלמת העסקה לפי תנאיה, וזאת מבלי לגרוע מכל זכויותיה וטענותיה ומכל סעד העומד לה כלפי הרוכשת על פי ההסכם והדין".

יש לציין כי העסקה המדוברת נמצאת בסימן שאלה כבר ימים לא מעטים, זאת בשל שינוי מצב העניינים והתפתחות משבר הקורונה. לפני כשבוע פרסמו החברות הרוכשות כי "נוכח האירועים הגלובליים הקשורים במשבר נגיף הקורונה, ועקב השינוי המהותי בנסיבות ובמצב הכלכלי, בארץ ובעולם, על כל הכרוך בכך, הצדדים לעסקה מנהלים ביניהם מגעים ביחס להיתכנות השלמת העסקה".

כזכור, שתי החברות התקשרו עם נכסים ובנין בהסכם לרכישת ישפרו חברה ישראלית להשכרת מבנים, תמורת סכום של 855 מיליון שקל. מדובר היה במהלך אסטרטגי של שתי החברות הפועלות בתחום המרכזים המסחריים והקניונים בישראל, שכן לישפרו נכסים בשטח כולל של כ-140,000 מ"ר ועתודות קרקע בשטח של כ-69,000 מ"ר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךמגה אוראדוארדו אלשטייןביג מרכזי קניותמשבר הקורונהישפרונכסים ובניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...