קיום 21 כנסים מקוונים עבור יותר מ-2,300 זוכי תוכנית מחיר למשתכן

המשרד פרסם הנחיות לחברות הבקרה שיאפשרו ביצוע הכנסים דרך אתרי האינטרנט של הקבלנים • קבלן שירצה לבצע את הכנס יצטרך לעמוד בכמה דרישות מטעם המשרד כדי לקבל אישור לכך

שיתוף הכתבה

משרד הבינוי והשיכון עדכן אתמול (ג') כי הוא מאשר, החל מהיום, לקיים כנסים מקוונים עבור זוכי תוכנית מחיר למשתכן , כדי לאפשר את קידומם של הפרויקטים גם בשעת המשבר הפוקד אותנו בימים אלו. הכנסים המקוונים יוצגו באתר הקבלן ויחליפו את הכנסים הפרונטאליים שהיו נהוגים עד היום, כדי שבבוא העת יוכלו הזוכים לעבור להליך בחירת הדירות ללא עיכובים נוספים.

מטרת ההנחיות, שהופצו היום לחברות הבקרה המאפשרות טכנית את קיום הכנסים, היא להבטיח כי הזוכים יוכלו לקבל את כל המידע שהיו מקבלים בכנסים פרונטאליים בצורה בהירה ובאיכות גבוהה, גם בעת הזו. "מהלך זה יאפשר לזוכים לממש את זכייתם בדירה במסלול מחיר למשתכן מייד עם חידוש הליך בחירת הדירות, כאשר המצב יאפשר זאת", אומרים במשרד.

המשרד משקיע מאמצים רבים מסביב לשעון על מנת להמשיך כרגיל, ככל הניתן, בתוכנית, החיונית לשחקנים בשוק ולזוגות הצעירים ולחסרי הדירה. בד בבד הצעד יעזור ליזמים להמשיך בפעילות נדרשת של הליכי השיווק"

כדי לאפשר זאת, על הקבלן להציג את כל המידע שנהג להציג בכנס הפרונטאלי, לספק דרכי התקשרות זמינות על מנת לענות לשאלות הזוכים – כדוגמת מייל, שירות צ'ט אונליין באתר או מענה אנושי טלפוני. משרד הבינוי והשיכון אף מפרט על המסמכים שצריך הקבלן להציג באתר האינטרנט שלו, כדי שיהיה רשאי לקיים כנס זוכים מקוון:

א. לוח תשלומים מאושר
ב. חוזה מכר ומסמכים משפטיים
ג. תמהיל הדירות (טופס ג'4)
ד. מפרט הדירות
ה. תוכניות מאושרות (דירה, קומה, כניסה + מרתף ולרבות מחסנים וחניות)
ו. תוכנית דירה לכל טיפוס בבניין
ז. הנחיות לבחירת הדירות (בהתאם לתקנון).

קבלנים שיעמדו בתנאים אלו יוכלו לקבל אישור מחברות הבקרה או ממשרד הבינוי והשיכון כי עמדו בחובות לקיום הכנס.

במקביל לאלו, משרד הבינוי והשיכון בוחן בימים אלו אפשרויות מקוונות לקיום הליך בחירת הדירות, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות - זאת בהמשך לסקר מקוון שהופץ בקרב 1,500 זוכי תוכנית מחיר למשתכן כדי ללמוד על העדפותיהם. המשרד מאפשר לזוכים המעוניינים בכך לחתום על חוזים גם בימים אלה, בנוגע לדירות מחיר למשתכן שנבחרו לאחרונה. עם זאת, זוכים שלא יכולים או לא רוצים לחתום על חוזים כעת, לא חייבים לעשות זאת.

ד"ר יפעת שאשא-ביטון, שרת הבינוי והשיכון: "אנו משקיעים מאמצים רבים כדי לאפשר רציפות ולמנוע עיכובים בפרויקטים של מחיר למשתכן . אנו ממשיכים לפעול כל העת, תוך מתן פתרונות יצירתיים, כדי לאפשר המשך תפקוד שוטף של ענף הבנייה בכלל, ושל תוכנית מחיר למשתכן בפרט, עבור רוכשי הדירות והקבלנים".

שמירה על רציפות ההליכים למכירת דירות מחיר למשתכן חשובה גם לקבלנים, שכן היא מאפשרת להם לייצר הכנסה ממכירת דירות גם בימים אלה"

אלעזר במברגר, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון : "המשרד פועל בדרכים חדשות ויצירתיות על מנת להתאים את הפעלת פרויקט מחיר למשתכן למגבלות החדשות, ולאפשר לזוגות הצעירים להמשיך בתהליך מימוש זכייתם ככל הניתן. שמירה על רציפות ההליכים למכירת דירות מחיר למשתכן חשובה גם לקבלנים, שכן היא מאפשרת להם לייצר הכנסה ממכירת דירות גם בימים אלה".

אריאל רוזנברג, מנהל אגף בכיר שיווק במשרד: "תוכנית מחיר למשתכן היא מכונת ההנשמה של ענף הנדל"ן בתקופה מורכבת זו. המשרד משקיע מאמצים רבים מסביב לשעון על מנת להמשיך כרגיל, ככל הניתן, בתוכנית, החיונית לשחקנים בשוק ולזוגות הצעירים ולחסרי הדירה. האישור לכנסים מקוונים יאפשר לזוכים לממש את זכייתם ולקבל את כל המידע הנדרש לקראת בחירת הדירות. בד בבד הצעד יעזור ליזמים להמשיך בפעילות נדרשת של הליכי השיווק על מנת להתקדם לקראת בחירת דירות וחתימת חוזים נוספים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןמשרד הבינוי והשיכוןיפעת שאשא-ביטוןעו"ד אלעזר במברגראריאל רוזנברגכנסי מחיר למשתכן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...