אחרי תשע שנים: אורן הוד יסיים תפקידו כמנכ"ל אפריקה מגורים; מיכה קליין יחליף אותו

הוד מסר כי ברצונו לעזוב – ויעשה זאת באופן רשמי באמצע יוני הקרוב • בהודעתו ציין כי "עם השלמת תהליך העברת השליטה בחברה, אני מרגיש כי זהו הרגע הנכון עבורי לפנות לאתגרים ניהוליים חדשים"

שיתוף הכתבה
המנכ"ל הפורש, אורן הוד (כרמל שירן)המנכ"ל הפורש, אורן הוד (כרמל שירן)

חברת אפריקה ישראל מגורים הודיעה היום (א') על עזיבתו הצפויה של מנכ"ל החברה, אורן הוד, ששימש בתפקיד בתשע השנים האחרונות. הוד מסר לחברה כי ברצונו לסיים את תפקידו, על מנת לפנות לאתגרים ניהוליים חדשים, והוא יעשה זאת באמצע יוני 2020. מיכה קליין, המכהן כמשנה למנכ"ל החברה משנת 2016, ימונה למנכ"ל החברה עם פרישתו של הוד.

הוד (51), הצטרף לאפריקה ישראל מגורים בשנת 2011 לאחר ששימש בכמה תפקידי ניהול בענף הנדל"ן. לדברי אפריקה ישראל מגורים, הוד "הוביל את צמיחתה המואצת של החברה ואת הפיכתה לאחת החברות המובילות בתחומה בישראל, תוך ביסוס המותג סביונים בישראל. 

במהלך תקופת כהונתו הכפילה החברה את היקפי פעילותה וכיום היא מבצעת כ-2,500 יח"ד ב-22 אתרים שונים, זאת לצד גידול משמעותי בכל הפרמטרים התפעוליים: מאזן החברה, ההון העצמי והרווח המצטבר, שהגיע בתקופתו לכ-850 מיליון שקל. כמו כן הוביל הוד את כניסתה של החברה לתחומי פעילות חדשים, בהם הפעילות הענפה כיום בתחום ההתחדשות העירונית, פרויקטי מחיר למשתכן , זכיינות בתחום המגורים להשכרה וכן לשילוב של מסחר ומשרדים בחלק מהפרויקטים של החברה".

לוקסנבורג: "אנחנו מכבדים את רצונו של הוד ומאחלים לו הצלחה רבה בעתיד. אני שמח להודיע על מינויו של מיכה קליין, שהיה שותף להצלחת החברה בשנים האחרונות, ובטוח כי היכרותו העמוקה עם החברה וניסיונו הרב יתרמו להמשך צמיחתה של החברה"

מהחברה נמסר כי קליין (46), מחליפה של הוד, החל את עבודתו בחברה בשנת 2011 כסמנכ"ל הנדסה של, ומשנת 2016 הוא מכהן כמשנה למנכ"ל. לפני שהגיע לחברה מילא שורה של תפקידים ניהוליים, בין היתר כמהנדס ראשי בחברת אלקטרה בנייה וכמנהל ביצוע של חברת נווה גד. הוא שימש גם בתפקידי ניהול פרויקטים בחברת דניה סיבוס . קליין בעל תואר מוסמך למדעים (BSc) בהנדסה אזרחית מהטכניון בחיפה.

יעקב (לוקסי) לוקסנבורג, יו"ר החברה, מסר: "ברצוני לברך את אורן הוד על כהונה מוצלחת שבה המשיך לבסס את אפריקה ישראל מגורים כאחת החברות הגדולות והמובילות בתחומה בישראל, אשר נהנית מהיקפי ביצוע ומכירות משמעותיים ומצבר קרקעות להמשך צמיחה ואיתנות פיננסית מהבולטים בענף. 

אנחנו מכבדים את רצונו של הוד ומאחלים לו הצלחה רבה בעתיד. אני שמח להודיע על מינויו של מיכה קליין, שהיה שותף להצלחת החברה בשנים האחרונות, ובטוח כי היכרותו העמוקה עם החברה וניסיונו הרב יתרמו להמשך צמיחתה של החברה ולשימור מעמדה כחברת הנדל"ן למגורים המובילה בישראל".

הייתה לי זכות גדולה לנהל ולהוביל את אפריקה ישראל מגורים לאורך תשע שנים, שבמהלכן הפכנו אותה לאחת החברות הגדולות והדומיננטיות בענף בישראל. אמשיך ללוות את החברה בחודשים הבאים להבטחת מעבר מלא וחלק"

הוד עצמו מסר: "הייתה לי זכות גדולה לנהל ולהוביל את אפריקה ישראל מגורים לאורך תשע שנים, שבמהלכן הפכנו אותה לאחת החברות הגדולות והדומיננטיות בענף בישראל. עם השלמתו של תהליך העברת השליטה בחברה, המעניק ודאות להמשך פיתוח עסקיה ולשמירה על מעמדה המוביל, אני מרגיש כי זהו הרגע הנכון עבורי לפנות לאתגרים ניהוליים חדשים. אמשיך ללוות את החברה בחודשים הבאים להבטחת מעבר מלא וחלק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יעקב לוקסנבורגאורן הודמיכה קלייןסביוניםאפריקה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...