המשרד להגנת הסביבה: "בחסות הקורונה עברייני סביבה מגבירים את פעילותם"

אנשי המשרד ושוטרי משטרת ישראל איתרו קבלן פינוי פסולת המרוקן פסולת בניין בשטחי פרדס בנגב המערבי • הוא עוכב והועבר לחקירה בתחנת משטרת אופקים

שיתוף הכתבה
המשאית שנתפסה על ידי אנשי המשרד להגנת הסביבה (המשטרה הירוקה)המשאית שנתפסה על ידי אנשי המשרד להגנת הסביבה (המשטרה הירוקה)

מתברר כי "עברייני סביבה" – אנשים הפוגעים בטבע ומזיקים לו בעיקר על ידי השלכת פסולת במקומות אסורים – מגבירים את פעילותם בצל משבר הקורונה: בפעילות אכיפה סמויה ומתמשכת שקיימו בימים האחרונים אנשי המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה, היחידה למניעת שריפות של המשרד ורשות הטבע והגנים והמדור להגנת הסביבה במשטרת ישראל, תועד קבלן פינוי פסולת כשהוא משליך פסולת בניין מהמשאית שבבעלותו בשטח ובו פרדסים בתחומי המועצה האזורית שדות נגב שבנגב המערבי.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר כי החשוד עוכב והועבר לחקירה בתחנת המשטרה באופקים, שם נחקר באזהרה. המשטרה הירוקה, שתיעדה את המשאית משליכה את הפסולת, תפסה אותה ולקחה אותה לחניון ייעודי. במקביל לכך צוות דרום של המשטרה הירוקה מסר לקבלן צו ניקוי, ופתח בחקירה פלילית. המשרד יוודא שהקבלן ינקה את כל הפסולת שהשליך בשטח הפרדסים, ויחזיר את המצב לקדמותו כדי שלא ייגרם סיכון לציבור ונזק סביבתי.
 
"בחסות תקופה זו של מצב החירום, בשל התפשטות נגיף קורונה, עברייני סביבה מגבירים את פעילותם", נמסר בהודעת המשרד. "גורמי האכיפה של המשרד להגנת הסביבה ממשיכים גם בימים אלה לבצע תפקידם, כדי לאכוף את חוקי הגנת הסביבה ולהסיר זיהומים וסיכונים סביבתיים".

נזכיר כי אותו צוות של המשטרה הירוקה, צוות דרום, החרים באוקטובר האחרון משאית שבעליה נהג להשליך פסולת בניין באתר לא מורשה בסמוך ליישוב באר גנים שבשפלה – זאת במסגרת פעילות אכיפה ממושכת שבוצעה באזור. הנהג, ואדם נוסף שנחשב במעורבות בפעילות הזו, נחקרו. פסולת הבניין שהושלכה באתר פונתה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פסולת בנייןאתר פסולת לא מורשההמשרד להגנת הסביבההמשטרה הירוקהצוות דרום של המשטרה הירוקההיחידה למניעת שריפותרשות הטבע והגניםהמדור להגנת הסביבה במשטרת ישראלקבלנים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...