פרויקט פרי הורייזן בבת ים יוצא לדרך לאחר דחיית רוב ההתנגדויות

הוועדה המקומית בת ים אישרה תוספת של חמש קומות ו-42 יח"ד לפרויקט, כחלק מהקלות שבס-כחלון, בדיון שהתקיים בשיחה מרחוק • בסך הכול יכלול הפרויקט 43 קומות ו-206 קומות

שיתוף הכתבה
אלדד פרי, בעלי פרי נדל"ן, על רקע הדמיית פרויקט פרי הורייזן (הדמיה: סמי טיטו)אלדד פרי, בעלי פרי נדל"ן, על רקע הדמיית פרויקט פרי הורייזן (הדמיה: סמי טיטו)

בשורות טובות לחברת פרי נדל"ן: בדיון מרחק שנערך באמצעות תוכנית ה-ZOOM דחתה לאחרונה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת ים את ההתנגדויות שהוגשו לפרויקט פרי הורייזן של החברה בעיר, ואישרה הלכה למעשה תוספת של חמש קומות ו-42 דירות לתוכנית המקורית. בשל כך תוכל פרי נדל"ן להקים מגדל בן 43 קומות ו-206 דירות במקום. במקור אמור היה לכלול הפרויקט 164 יחידות דיור ב-38 קומות.

הדיון בוועדה המקומית, שהתקיים כאמור בשיחה מרחוק, כלל את נציגי הוועדה המקומית, את נציגי חברת פרי נדל"ן ואת מתכנני התוכנית ממשרד טיטו אומן אדריכלים. ההחלטה התקבלה בהתאם לקריטריונים שקבע מנהל התכנון לדיונים וירטואליים בתקופת משבר הקורונה.

אנו מודים לוועדה המקומית שהתכנסה גם בתקופה זו כדי לאשר את התוכנית ולאפשר לנו להתחיל את הבנייה בפועל, ונעשה הכול כדי לזרז את הבנייה ולספק לרוכשים את הדירות שהם מחכים להן כל כך"

פרי הורייזן הוא מגדל מגורים שמתוכנן להיבנות על קו החוף של בת ים, בשכונת פארק הים שבדרום העיר. הקרקע נרכשה בסכום כולל של 160 מיליון שקל, כולל הוצאות נלוות, ועלות הבנייה צפויה להסתכם ב-200 מיליון שקל. מנתונים שפרסמה חברת פרי נדל"ן עולה כי שווי הדירות בפרויקט זינק בכ-20% מאז החל השיווק שלהן, לפני כשנתיים. 

שכונת פארק הים נחשבת לאחת השכונות האטרקטיביות בבת ים, בשל היותה שכונה ירוקה ושקטה, אשר קרובה למוסדות תרבות וחינוך בעיר וכמובן גם אל חוף הים. בסוף הבנייה היא צפויה כלול 10,000 דירות, ולצידן מרכז בילוי, פארק, מרכז ספורט, מרכז תעסוקה, מוסד לימוד אקדמי (הראשון בעיר) ובתי מלון. נזכיר כי בחודש מאי שעבר אושרה, לאחר שלוש שנים, הקמתם של מעונות הסטודנטים במתחם, שישמשו את הלומדים במוסד האקדמי החדש.

לירון פרי, מנכ"ל פרי נדל"ן: "ענף הבנייה הוחרג מהגבלות משרד הבריאות ברקע משבר הקורונה, ואנחנו ממשיכים בעבודה גם מבחינה ביצועית וגם תכנונית. אנו מודים לוועדה המקומית שהתכנסה גם בתקופה זו כדי לאשר את התוכנית ולאפשר לנו להתחיל את הבנייה בפועל, ונעשה הכול כדי לזרז את הבנייה ולספק לרוכשים את הדירות שהם מחכים להן כל כך. 'פרי הורייזן' נבנה על פיסת הקרקע האחרונה על קו החוף של בת ים. הבניין מתנשא לגובה רב מעל לבניינים אחרים בשכונה, ודייריו ייהנו מנוף עוצר נשימה במקום הטוב בעיר".

לדברי אדריכל יואב אומן ממשרד טיטו-אומן אדריכלים: "היעילות והשימוש שעושה הוועדה המקומית בטכנולוגיה המאפשרת קידום פרויקטים חשובים גם בתקופה זו, ראויים לשבח. בזכות דרך העבודה הזו ניתן לאפשר את ההמשכיות של ענף הנדל"ן, שהוא הקטר של המשק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןהוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת יםמשבר הקורונהאלדד פריאלדד פרילירון פריאלדד פרייואב אומןטיטו-אומן אדריכליםפארק הים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...