רוטשטיין הודיעה: מממשת את האופציה על הקרקע באשדוד; תשלם 118 מיליון שקל

החברה הודיעה באוגוסט כי חתמה על הסכם אופציה לרכישת הקרקע, שעליה תוכל להקים 192 יחידות דיור וכ-4,000 מ"ר מסחר ותעסוקה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן חיים (יח"צ)מנכ"ל רוטשטיין נדל"ן, אבישי בן חיים (יח"צ)

חברת רוטשטיין נדל"ן הודיעה היום (א') כי בהמשך להודעתה מאוגוסט, שבה ציינה כי חתמה על הסכם אופציה לרכישת קרקע באשדוד, היא מימשה את האופציה והשלימה את עסקת הרכישה. מדובר במקרקעין בשטח של 5,290 מ"ר, שעליהם תוכל לבנות החברה 192 יחידות דיור ועוד כ-4,000 מ"ר עיקריים למסחר ולתעסוקה. על העסקה היא תשלם 118 מיליון שקל.

בעת החתימה על הסכם האופציה באוגוסט האחרון שילמה החברה לבעל הקרקע 3 מיליון שקל, ותמורת זאת קיבלה את הזכות לממש את האופציה במשך 12 חודשים. כעת, שמונה חודשים לאחר החתימה, מממשת רוטשטיין את האופציה על הקרקע. 

כפי שצוין בהודעה לרשות לניירות ערך באוגוסט, בהסכם הרכישה נקבע, בין היתר, כי כ-24 מיליון שקל ישולמו למוכרת במועד חתימת ההסכם, והיתר בשני תשלומים שווים. עוד נקבע כי מס שבח מקרקעין, מס הכנסה ומס רכוש, אם יחולו בגין מכירת המקרקעין, היטלי השבחה בגין תוכניות שיקבלו תוקף עד למועד החתימה והוצאות ביצוע פרצלציה – כל אלו יחולו על המוכרת, ואילו היטלי פיתוח ודמי ההקמה יחולו על חברת רוטשטיין. רוטשיין מעריכה כי סך המכירות בפרויקט, לאחר שיוקם במלואו, יהיה כ-450 מיליון שקל, בתוספת מע"מ.

יש לציין כי במרץ האחרון הודיעה החברה על צעד נוסף, בדרך לרכישת קרקע אחרת – באזור השרון. מדובר ב-30 דונם המיועדים להקמת פרויקט מסחר, תעסוקה ואחסנה. החברה חתמה על הסכם מכר מותנה בקשר לקרקע הזו, ואם הוא יתממש היא תשלם 24 מיליון שקל לצד המוכר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךרוטשטיין נדל"ןרכישת קרקעהסכם אופציההסכם מכר מותנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...