הקרן השלישית להשקעות בארה"ב רכשה מקבץ דיור בן 364 יח"ד

הקרן ממשיכה להרחיב פעילותה בתחום מקבצי הדיור באמריקה, בצל משבר הקורונה, והפעם רכשה מתחם ביוסטון, טקסס • ההון העצמי שהושקע ברכישה: כ-33 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אורן קהן)

הקרן השלישית של אלקטרה נדל"ן להשקעות במקבצי דיור בארה"ב רכשה בימים האחרונים, בצל משבר הקורונה במדינה, מקבץ דיור נוסף באמריקה – 364 יחידות דיור ביוסטון, טקסס. כך הודיעה הבוקר (א') החברה לרשות לניירות ערך. התמורה ששילמה הקרן על הרכישה: 61.6 מיליון דולר.

החברה מעדכנת כי ההון העצמי שהושקע ברכישה הוא כ-33 מיליון דולר, וכי שיעור ההחזקה של הקרן בזכויות הנכס הוא 100%. עוד מעדכנת החברה כי לאחר עסקה זו מחזיקה הקרן ב-134 מקבצי דיור בדרום-מזרח ארה"ב, הכוללים כ-3,850 יחידות דיור, בהיקף השקעה הונית כוללת של 225 מיליון דולר – הסכום המהווה את חלק הקרן במקבצים שבהחזקתה.

נזכיר כי בדו"ח השנתי המסכם ל-2019 ציינה חברת אלקטרה נדל"ן כי היא מתכוונת להמשיך ולפעול לגיוס משקיעים לקרן השלישית, כמו גם לקרן הראשונה שהקימה, במטרה להגיע להיקף של כ-700 מיליון דולר, וכן להמשך רכישת מקבצי דיור ולמימוש מקבצים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם.

הצעדים שנקטה החברה בחודשים האחרונים ממחישים זאת היטב: באפריל האחרון רכשה החברה מקבץ דיור בן 348 יחידות דיור בג'קסונוויל, פלורידה שבארה"ב, תמורת 79.5 מיליון דולר; בפברואר רכשה מקבץ דיור בן 232 יחידות דיור בצ'ארלסטון, דרום קרוליינה, תמורת 34 מיליון דולר; מנגד, בסוף מרץ מכרה החברה מקבץ דיור בפלורידה תמורת כ-37 מיליון דולר – מקבץ שאותו רכשה בשנת 2015 תמורת 20.5 מיליון דולר.

עד לסוף 2019 השקיעה אלקטרה נדל"ן ב-44 מקבצי דיור בשש מדינות בארה"ב, תוך שהיא מתרכזת בדרום ארה"ב ובמזרחה. בין היתר היא החזיקה, נכון לתום השנה שעברה, ב-23 מקבצים בפלורידה, ב-15 בקרוליינה הצפונית ובקרוליינה הדרומית, בשבעה בג'ורג'יה ובשלושה בטנסי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן בארה"באלקטרהמקבץ דיורמשבר הקורונהגיל רושינקהקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...