אושר: מגדל תעסוקה ומסחר יוקם באזור התעשייה רמת סיב בפ"ת

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה את הקמת הבניין, שישמש כמתחם רב-שימושי להייטק, מסחר ומשרדים • מעט צפונית לשם אושרה תוכנית "מתחם ויתניה"

שיתוף הכתבה
פרויקט ויתניה בפתח תקווה (משרד ישר אדריכלים)פרויקט ויתניה בפתח תקווה (משרד ישר אדריכלים)

שתי תוכניות משמעותיות למסחר ותעסוקה אושרו לאחרונה על ידי הוועדה המקומית פתח תקווה בגבולות אזור התעשייה קריית אריה. הראשונה – הקמת מגדל תעסוקה ומסחר באזור התעשייה רמת סיב הגובלת בדרום קריית אריה; השנייה – הקמת פארק עסקים בצפון קריית אריה, בסמוך למחלף אם המושבות.

התוכנית באזור התעשייה רמת סיב נקראת גם תוכנית "שופ-טיים", ונמצאת ברחוב תוצרת הארץ 17. החלקה גובלת בדרך יצחק רבין ממזרח, ברחוב השחם ממערב ובסמיכות לציר ז'בוטינסקי, המתפתח בהתאם למדיניות העירייה ולתוכנית האב והמתחמים לאורך ציר זה. על החלקה, שגודלה כ-14 דונם, מתוכנן מתחם רב-שימושי המשלב תעשיית היי-טק לצד מסחר ומשרדים.

במסגרת התוכנית ישונה מתווה הבינוי בשטח זה ומספר הקומות יוגדל מארבע ל-22 קומות. "כמו כן מבקשת התוכנית להוסיף זכויות בנייה בהיקף של 500 מ"ר למטרות עיקריות, ותוספת שטחי שרות תת-קרקעיים", נכתב בתיאור התוכנית. שטחי התעסוקה בבניין החדש מסתכמים ב-21,508 מ"ר, והשטח הבנוי הכולל עומד על 53,130 מ"ר.

פתח תקווה נמצאת בתנופת פיתוח שלא ידעה כמותה, וחברות טכנולוגיה רבות מבקשות לקבוע את מושבן בעיר. אנו ממשיכים בפיתוח אזור התעשייה קריית אריה, ומקדמים בנייה גבוהה ומיצוי זכויות בנייה"

את התוכנית יזמה חברת הכיכר הלבנה, המייצגת קבוצה של משקיעים זרים. החברה רכשה את הקרקע ב-2016 בתמורה ל-65 מיליון שקל, והעלויות להקמת המבנה הוערכו אז ב-114 מיליון שקל. העורך הראשי של התוכנית הוא אדריכל אלכס פריאון ממשרד א.פריאון אדריכלים ומתכנני ערים.

פארק עסקים בשטח קרקע של כ-24,500 מ"ר

הוועדה המקומית אישרה לאחרונה גם את "פרויקט ויתניה " – פארק עסקים שנחשב חלק מתוכנית פיתוח אזור התעשייה קריית אריה, המקודם על ידי החברה היזמית ויתניה ועל ידי חברת קרסו נדל"ן. הפרויקט ייבנה בצומת הדרכים שמלצר (ציר אם המושבות) וזבולון המר. 

קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

התכנית כוללת קמפוס שלם ובו כמה מגדלים ומבני תעסוקה. היא מתפרסת על שטח של כ-24,500 מ"ר, ושבו ייבנו מגדלי משרדים ושטחי מסחר בהיקף של כ-80,000 מ"ר. לצד זה, ייבנו כ-75,000 מ"ר מרתפי חניה. התוכנית כוללת תוספת זכויות בנייה של כ-600%. מתכנני הפרויקט הם אנשי משרד ישר אדריכלים , והאכלוס צפוי בתחילת 2023.

ראש העיר רמי גרינברג: "פתח תקווה נמצאת בתנופת פיתוח שלא ידעה כמותה, וחברות טכנולוגיה רבות מבקשות לקבוע את מושבן בעיר. אנו ממשיכים בפיתוח אזור התעשייה קריית אריה המהווה אבן שואבת לחברות טכנולוגיה והייטק, ומקדמים בנייה גבוהה ומיצוי זכויות בנייה. מקום הפארק, בסמוך לכבישים ראשיים, לרכבת ישראל ולתוואי הרכבת הקלה, הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןרמי גרינברגהוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווהקריית אריהרמת סיבויתניהויתניהישר אדריכליםהכיכר הלבנהא.פריאון אדריכלים ומתכנני ערים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...