קרן אזורים LIVING זכתה במכרז דירה להשכיר באשקלון

100 דירות יוצעו בשכר דירה מופחת או מפוקח, ו-96 יוצעו בשוק החופשי • הפרויקט שבשכונת אגמים הוא הראשון של דירה להשכיר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל. "שמחים כי טובי היזמים מקימים את הפרויקטים" (ניר קידר)מנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל. "שמחים כי טובי היזמים מקימים את הפרויקטים" (ניר קידר)

חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל הודיעו הבוקר (א') על זכייתה של קרן הריט אזורים LIVING של חברת אזורים במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונת אגמים הנבנית בימים אלו בדרום העיר אשקלון, תמורת 31 מיליון שקל כולל הוצאות פיתוח. מדובר באחד משני מתחמים שעל פרסומם בידי רמ"י נכתב כאן בתחילת נובמבר האחרון.

הפרויקט, מטעם החברה הממשלתית הפועלת בתחום ההשכרה, כולל 196 יחידות דיור בבנייה רוויה של 9-7 קומות, מהן 100 יחידות דיור תיועדנה להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר – כלומר בהשכרה ארוכת טווח למשך 15 שנים. 50% מיחידות הדיור תושכרנה בשכ"ד מופחת, והיתר בשכ"ד קבוע ומפוקח. 96 יח"ד יוצעו למכירה מיידית בשוק החופשי, עם השלמת בנייתן.

קרן אזורים LIVING זכתה במכרז דירה להשכיר באשקלוןקרן אזורים LIVING זכתה במכרז דירה להשכיר באשקלון

קרן אזורים LIVING תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 15 שנים (תקופת השכירות הכוללת), באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר . זהו הפרויקט השלישי של חברת אזורים וקרן הריט שלה במסגרת מכרזי דירה להשכיר, המצטרף לפרויקטים הנבנים בימים אלה - 216 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בשכונת הרקפות בראשל"צ, ו-364 יח"ד להשכרה ארוכת טווח בשכונת בית בפארק באור יהודה.

בדירה להשכיר מציינים כי "הצלחת המכרז באשקלון גם בתקופה זו מעידה על העניין שמגלים היזמים בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח שמקדמת החברה ברחבי המדינה. הפרויקט הינו בשורה חשובה לתושבי העיר וסביבתה, ומצטרף לשורה של פרויקטים לשכירות ארוכת טווח שמקדמת החברה ברחבי המדינה – ירושלים, תל אביב, חיפה, חולון, ראשון לציון, שוהם, כרמיאל, נוף הגליל ועוד. 

בתקופה הקרובה צפויים להגיע לסיומם מכרזים נוספים להקמת פרויקטים למגורים בשכירות ארוכת טווח, הן בפריפריה והן בלב אזור הביקוש, וביניהם פרויקט משולש הבורסה, פרויקט תע"ש השלום בתל אביב, פרויקט בשכונה חדשה בבן שמן ופרויקט ביקנעם. בסך הכול מובילה כיום דירה להשכיר כ-40 פרויקטים ברחבי הארץ, עם יותר מ-8,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח".

בשורת המגורים בשכירות ארוכת טווח מגיעה גם לאשקלון. מדובר במתחם חדש בשכונה איכותית ומבוקשת בעיר, שיאפשר פתרון מגורים איכותי וחדשני לאוכלוסייה איכותית"

שר הבינוי והשיכון, ח"כ יעקב ליצמן, שזהו הפרויקט הראשון של דירה להשכיר שמשווק בהצלחה תחתיו: "אני מברך על היציאה למכרז של דירה להשכיר באשקלון, כחלק מפרויקטים חשובים להקלה על מצוקת הדיור בארץ. בימים אלה אנו מגבשים תוכנית לאומית ארוכת טווח כדי להתמודד עם המצוקה הקיימת".

מנכ"ל דירה להשכיר , יאיר טל: "בשורת המגורים בשכירות ארוכת טווח מגיעה גם לאשקלון. מדובר במתחם חדש בשכונה איכותית ומבוקשת בעיר, שיאפשר פתרון מגורים איכותי וחדשני לאוכלוסייה איכותית. פרויקט דירה להשכיר הולך ומוקם בכל רחבי המדינה, ואנו שמחים כי פעם נוספת טובי היזמים, כמו קרן אזורים LIVING, מקימים את הפרויקטים ומאפשרים לציבור השוכרים ליהנות מכל היתרונות של דירה בבעלות, ללא צורך בבעלות עליה וללא צורך במשכנתה".

הפרויקט יהווה עבור זוגות צעירים הזדמנות מצוינת למגורים בשכירות ארוכת טווח, באחת השכונות האיכותיות והמובילות באשקלון, שתספק מענה לכל צורכיהם"

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם: "אני מברך על קיומו של הפרויקט באשקלון, שיאפשר לזוגות צעירים ולמשפחות להצטרף לעיר היפהפייה והמתקדמת שלנו. הפרויקט יהווה עבורם הזדמנות מצוינת למגורים בשכירות ארוכת טווח, באחת השכונות האיכותיות והמובילות באשקלון, שתספק מענה לכל צורכיהם, עם ריאות ירוקות בלב השכונה, מוסדות חינוך חדשים, גני משחקים, שבילי אופניים וגולת הכותרת - פארק אקו-ספורט ענק שישתרע על שטח של 600 דונם עם אגם במרכזו, בתי קפה ומסעדות, מתקני סירות ושייט ועוד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןשכירות ארוכת טווחדירה להשכיריאיר טלאזוריםיעקב ליצמןשכונת אגמים אשקלוןעיריית אשקלוןתומר גלאם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...