מגדל Infinity עולה עוד "קומה''

המגדל המרכזי בפארק העסקים החדש יכלול 30 קומות, ובהן בין היתר יותר מ-60,000 מ"ר שטחי תעסוקה • זכויות הבנייה שמעניקה התוכנית, בשטח של כ-21 דונם – עד 550%

שיתוף הכתבה
הדמיית מגדל אינפיניטי ברעננה (יסקי מור סיון אדריכלים)הדמיית מגדל אינפיניטי ברעננה (יסקי מור סיון אדריכלים)

הוועדה המקומית רעננה הודיעה לאחרונה על הפקדת התוכנית המפורטת למגדל Infinity בפארק העסקים החדש בעיר, שמתוכנן לקום במקום קמפוס אמדוקס, בסמוך למחלף רעננה-כפר סבא דרום ולתחנת הרכבת החדשה רעננה דרום.

התוכנית מציעה את הקמת 'פארק העסקים מגדל אינפיניטי', מבנה מסחר ומשרדים, בהתאם להוראות תוכנית המתאר העירונית רע/3000. היא קובעת בין היתר זכויות בנייה בטווח שבין 470 ל-550 אחוזים בשטח המגרשים; הוראות בינוי להקמת המגדל ולתוספת זכויות בנייה בבניין קיים הנמצא בסמוך, ממזרח לרחוב הפנינה; הסדרת התנועה בצומת רחובות הפנינה והבדולח; הקצאת שטח ציבורי בנוי לטובת הציבור בשטח כולל של 200 מ"ר ועוד.

התוכנית כוללת בינוי מוצע עבור מגדל בן 30 קומות ממערב לרחוב הפנינה, בייעוד תעסוקה המשלב משרדים ומסחר. עוד היא מציעה פיתוח מפלס עילי של חניון הריאות, כפארק פתוח המיועד לרווחת באי המתחם"

מגדל אינפיניטי הוא פרויקט פרי יוזמתן של החברות REIT1 וס.ע.ן זהב. הוא יוקם, כאמור, במקום קמפוס אמדוקס המוכר – שיעבור למשכן חדש לא רחוק מאותו מתחם. הפארק כולו, שבמרכזו המגדל, יחלוש על 55 דונם. כפי שפורסם כאן ביוני שעבר, עלות הפרויקט המוערכת היא שני מיליארד שקל. 

בתחילת ינואר האחרון הודיעה חברת קרדן נדל"ן  כי חברת הבת שלה, אל הר הנדסה ובניין, נבחרה להיות החברה שתקים את מגדל אינפיניטי. היא תקבל על הפרויקט 150 מיליון שקל. עוד קודם לבחירת הקבלן המבצע כבר הסתיים שלב החפירה והדיפון בפרויקט. נציין עוד כי העורך הראשי של תוכניות המגדל הוא יוסי סיון ממשרד יסקי מור סיון אדריכלים.

"התוכנית ממוקמת בחלקו הדרומי של אזור העסקים המזרחי של העיר רעננה, ובסמיכות לתחנת רכבת ישראל רעננה דרום", נכתב בדברי ההסבר. "התוכנית כוללת בינוי מוצע עבור מגדל בן 30 קומות ממערב לרחוב הפנינה, בייעוד תעסוקה המשלב משרדים ומסחר. עוד היא מציעה פיתוח מפלס עילי של חניון הריאות, כפארק פתוח המיועד לרווחת באי המתחם".

שטח הקרקע שעליה יוקם המגדל הוא כ-20.8 דונם, והוא יכלול 60,957 מ"ר שטחי תעסוקה, 3,630 מ"ר שטחי מסחר ועוד 200 מ"ר, כאמור, עבור מבני ציבור. בתחילת מרץ האחרון, במסגרת פרק 67, התארחה בפודקאסט מגדל בבל משווקת הנדל"ן נטלי מרשל, המשווקת בין היתר את מתחם infinity. היא דיברה על תחום הנדל"ן למשרדים באופן כללי, וכמובן גם על המתחם היוקרתי ברעננה. האזינו:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרדן נדל"ןנטלי מרשלמגדל אינפיניטימגדל Infinityאינפיניטי פארקהוועדה המקומית לתכנון ובנייה רעננהריט 1ס.ע.ן זהבקמפוס אמדוקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...