תדהר תבצע את עבודות הגמר בקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה

העבודות נוגעות לכל ארבעת מבני המשרדים, וכן לאודיטוריום, למרכז הלמידה והחדשנות, לחללים המשותפים ועוד

שיתוף הכתבה
יאיר בן עמי, מנכ"ל תדהר עבודות גמר (רונן אקרמן)יאיר בן עמי, מנכ"ל תדהר עבודות גמר (רונן אקרמן)

חברת ההייטק אמדוקס ישראל הודיעה היום (ב') כי בחרה בחברת תדהר עבודות גמר מקבוצת תדהר, לביצוע עבודות הגמר בקמפוס החדש של החברה אשר נבנה בימים אלה ברעננה. הפרויקט כולל ארבעה מבני משרדים, אודיטוריום, חללים משותפים, מרכז למידה וחדשנות, אזורי הסעדה, בתי קפה ושלוש קומות תת-קרקעיות, בשטח כולל של עד כ-60,000 מ"ר. נתוני עלויות הפרויקט או התמורה בעדו לא נמסרו.

הקרקע שרכשה אמדוקס הייתה שייכת במקור לחברת טבע, אך כשזו נקלעה לקשיים רכשה אמדוקס את הקרקע בשנת 2017. היא העריכה אז כי עלויות הפרויקט יסתכמו בכ-350 מיליון דולר

נציין כי את הקמפוס עצמו, שנבנה באזור התעשייה של רעננה – לא רחוק ממקומו של קמפוס אמדוקס הנוכחי, בונה חברת אלקטרה נדל"ן . אלקטרה תקבל עבור הפרויקט 330 מיליון שקל. על תכנון הבניין אמון אדריכל משה צור, אדריכל הפנים הוא אורבך הלוי ועל ניהול הפרויקט אחראים האחים מרגולין .

הקרקע שרכשה חברת אמדוקס הייתה שייכת במקור לחברת טבע, אך כשזו נקלעה לקשיים רכשה אמדוקס את הקרקע מידי ג'ורג' חורש, בעלי יוניון מוטורס, בשנת 2017. אמדוקס העריכה אז כי עלויות הפרויקט יסתכמו בכ-350 מיליון דולר, עלויות שיתפרסו על פני כמה שנים.

תדהר תבצע את עבודות הגמר בקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה תדהר תבצע את עבודות הגמר בקמפוס החדש של אמדוקס ברעננה

בימים אלו משלימה קבוצת תדהר את הקמתו של הקמפוס החדש של מייקרוסופט בהרצליה פיתוח, שאותו יזמה ובנתה. נזכיר כי רק בשבוע שעבר הודיעה תדהר, לצד חברת הראל ביטוח, כי תקים את הקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו, בעלות מוערכת של 550 מיליון שקל.

בשנים האחרונות הקימה תדהר עבודות גמר את הקמפוסים המרכזיים בישראל, ואני גאה ושמח על כך שגם אמדוקס ישראל בחרה בנו בפרויקט ייחודי ומאתגר זה"

יאיר בן עמי, מנכ"ל תדהר עבודות גמר ציין: "אנו מתמחים בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף בקנה מידה בינלאומי, אשר דורשים רמת תכנון, תיאום וביצוע גבוהים מאוד. בשנים האחרונות הקמנו את הקמפוסים המרכזיים בישראל, ואני גאה ושמח על כך שגם אמדוקס ישראל בחרה בנו בפרויקט ייחודי ומאתגר זה".

שי לוי, מנהל אמדוקס ישראל: "חזון הקמפוס החדש של אמדוקס בישראל מתקדם כמתוכנן. עלינו לקרקע במרץ שנה שעברה, ושמחים כעת להשלים שלב חשוב נוסף עם בחירתה של תדהר כקבלן עבודות הגמר, חברה ותיקה ומנוסה שביצעה פרויקטי גמר גדולים בהצלחה ובמקצועיות בארץ.

הקמפוס החדש יספק סביבת עבודה מתקדמת ומיטבית לעובדינו ויתמוך בצמיחתה העתידית של החברה. תכננו את הקמפוס סביב צורכי העובדים, ואנחנו ממשיכים ומעדכנים את התוכניות בהמשך לפידבק שאנו מקבלים מקבוצות המיקוד הרבות שאנו עורכים. הקמפוס החדש יגשים את החזון של קמפוס חדשני בסביבה ירוקה המאפשר גמישות, שיתוף וקידמה טכנולוגית על פי הסטנדרטים המתקדמים בעולם, שהעובדים בו,  היום ובעתיד, יוכלו לשגשג, לקבל השראה ולהגשים את עצמם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת תדהרקבוצת תדהרקמפוס אמדוקסיאיר בן עמישי לויהראל ביטוחקמפוס מייקרוסופטאמדוקס ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...