קבוצת אשטרום תקים את פרויקט המגורים "ב.ס.ר במחנה יהודה" בירושלים

הפרויקט יכלול בשלב ראשון שני מגדלי מגורים עם 308 יחידות דיור, בשטח בנוי של 60,000 מ"ר • הפרויקט יכלול גם מלון בוטיק

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט ב.ס.ר במחנה יהודה (3DIVISION)הדמיית פרויקט ב.ס.ר במחנה יהודה (3DIVISION)

קבוצת אשטרום נבחרה להיות החברה שתקים את פרויקט המגורים "בסר במחנה יהודה", שיכלול שני מגדלי מגורים בני 30 קומות ו-308 יחידות דיור. את הפרויקט יזמה חברת ב.ס.ר , כמארגנת קבוצת רכישה לבניית הפרויקט, שיוקם במתחם שוק מחנה יהודה בירושלים. העלות הכוללת של הפרויקט היא כמיליארד שקל, כולל עלויות הקרקע, ואילו חוזה הביצוע מול אשטרום מסתכם ב-340 מיליון שקל. בנק הפועלים ילווה את קבוצת הרכישה בהקמת הפרויקט.

השטח הבנוי בפרויקט הוא כ-60,000 מ"ר, כולל מרתפים. צמד המגדלים ייבנה על קרקע היסטורית, "עץ חיים", שבה שוכן המבנה המיתולוגי "בית אליאנס". התוכנית כוללת כמה מבנים לשימור, שישתלבו בנוף הפרויקט. כאמור, הפרויקט יוקם בצמוד לשוק מחנה יהודה. הוא נמצא בסמוך לתחנת הרכבת הקלה ברחוב יפו, וכן לא רחוק מהיציאה מהעיר ומתחנת הרכבת של הקו המהיר לתל אביב. 

הבנייה במתחם תחל בימים הקרובים, וצפויה להיות מושלמת בתוך 4.5 שנים. על התכנון אמון האדריכל האמריקאי איאן באדר (האחראי בין השאר לתכנון מוזיאון הלובר בפריז),בשותפות עם משרד ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים ובוני ערים.

ב.ס.ר במחנה יהודה ייבנה בנקודה הכי גבוהה בירושלים. מדובר במקום אסטרטגי המהווה נקודת ציון בליבה הפועם, שיהפוך את מרכז העיר לאזור נושם ותוסס"

נציין כי נוסף על שני מגדלי המגורים מתוכנן לקום, בצמוד להם, מלון בוטיק, NYX, שבנייתו כבר החלה. בשלב ב' של המתחם מתוכננים להיבנות עוד שני מגדלי מגורים עם כ-270  דירות, לצד שטחי מסחר ובית מלון בוטיק נוסף, לאחר שתאושר התב"ע הנמצאת בתהליך מתקדם.

קבוצת ב.ס.ר , המנוהלת על ידי אינג' נחשון קיויתי זה כ-30 שנה, ביצעה עד היום יותר מ-100 פרויקטים בישראל, הכוללים בין היתר מגדלי מגורים, משרדים ומסחר. עם הפרויקטים המרכזיים שאוכלסו בהצלחה נמנים B.S.R מגדלי אלון, מגדלי המגורים "ברונזה" ו"מנהטן" בפארק צמרת בת"א, מגדלי ב.ס.רבבורוכוב גבעתיים, "בסר ביבנה הירוקה" (270 דירות),מגדלי ב.ס.ר 4-1 ברמת גן ובבני ברק, מגדל טויוטה בת"א, מגדל גיבור ספורט ברמת גן ועוד.

נחשון קיויתי, בעלים ויו"ר קבוצת ב.ס.ר : "זה המיזם הראשון שב.ס.ר מקימה בירושלים במתכונת קבוצת רכישה . ב.ס.ר במחנה יהודה ייבנה בנקודה הכי גבוהה בירושלים, המשקיפה לנוף פתוח אל מרכז העיר, אל העיר העתיקה, אל גן סאקר ועוד. מדובר במקום אסטרטגי המהווה נקודת ציון בליבה הפועם של ירושלים, שיהפוך את מרכז העיר לאזור נושם ותוסס".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםפרקליטות המדינהב.ס.ר במחנה יהודהקבוצת ב.ס.רהאדריכל איאן באדרמשרד ברעלי, לויצקי, כסיף אדריכלים ובוני עריםנחשון קיויתי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...