חדשות טובות: יש לכם הזדמנות להרוויח כסף בעולם הנדל"ן - בלי להשקיע!

"תוכנית השותפים" של חברת גמא היא הזדמנות פז להגדיל את ההכנסה בלי לבצע השקעה • כל הפרטים בכתבה

שיתוף הכתבה
קרדיט: Depositphotosקרדיט: Depositphotos

אם יש לכם נגיעה לעולם הפיננסי ואתם בעלי קשרים בעולם הנדל"ן, כדאי שתכירו את "תוכנית השותפים" של חברת גמא, המהווה עבורכם הזדמנות פז להגדיל את הכנסתכם.

חברת גמא, מקבוצת הפניקס, היא החברה הגדולה והמובילה בישראל במתן אשראי ושירותים פיננסיים לעסקים, עם אלפי לקוחות ותיק אשראי של כ- 5 מיליארד שקל. כחלק מהפעילות שלה, גמא מעניקה הלוואות לבעלי עסקים כנגד שיעבוד נדל"ן שבבעלותם ומימון ליזמי נדל"ן בשלבים שונים של הפרויקט. לאחרונה החלה גמא להפעיל "תכנית שותפים" בה היא עובדת אל מול יועצי מימון, יועצים פיננסיים, יועצי נדל"ן, יועצי משכנתאות, ומתגמלת אותם.

למי זה מתאים?

לאנשים העוסקים בתחום הנדל"ן ובתחומים המשיקים לו וכן ליועצים פיננסיים, יועצי נדל"ן, יועצי משכנתאות, יועצים אסטרטגיים, עצמאיים הנותנים שירותים לחברות נדל"ן, אנשי כספים ובעלי קשרים בתחום. כל מה שנדרש כדי למצוא את ההזדמנות ליצירת הכנסה, הוא להבין מיזמי הנדל"ן ואנשי העסקים את הצרכים הפיננסיים שלהם, ולהפנות אותם לגמא לקבלת עסקת מימון משתלמת (עבור כל הצדדים).

לפרטים נוספים לחצו כאן

גמא - מומחים במימון כנגד נדל"ן

גמא כחברה המובילה בישראל במתן מימון לעסקים מציעה מגוון אפשרויות מימון בתחום הנדל"ן:

מימון כנגד שיעבוד נכס פרטי/מסחרי - הלוואה לאנשי עסקים ויזמי נדל"ן, החל מ- 1 מיליון ₪ כנגד שיעבוד נכס, לתקופה קצרה ובינונית עד 4 שנים, באחוזי מימון גבוהים, בתנאים גמישים ובהליך פשוט ומהיר.

הלוואת גישור כנגד נדל"ן - הלוואה לכל מטרה, במטרה להגדיל את הנזילות בתקופה הנוכחית, הלוואה כנגד נכס היא אחד הפתרונות היעילים והפשוטים ביותר.

מימון כנגד קרקעות למגורים, מסחר, תעשיה ולוגיסטיקה - הלוואה כנגד קרקעות למגורים, מסחר, תעשיה ולוגיסטיקה וכן לרכישת קרקע ליזמים בשלב שלפני היתר, באחוזי מימון גמישים משווי הקרקע. לדוגמה, גמא מספקת הלוואות גישור ליזמים עד לקבלת ליווי בנקאי, על מנת לקדם את הפרויקט ולקצר את הזמן עד להשלמתו, ועוד מגוון פתרונות מימון ליזמים במצבים שונים.

מימון לנדל"ן מניב - פתרונות מימון לנדל"ן מניב, בהתאמה אישית על פי ההכנסות הצפויות ופרמטרים רלוונטיים אחרים.

מימון קבלנים כנגד מלאי דירותקבלנים אשר ברשותם דירות שטרם נמכרו, יכולים לקבל כנגדם הלוואה לכל מטרה לצורך התקדמות בפרויקטים אחרים.

מימון למשקיעים - בעלי נכסים אשר רוצים למכור את הנכס שברשותם וזקוקים למימון לתקופה קצרה עד אשר יצליחו למכור את הנכס.

הלוואה כנגד נכס לבני הגיל השלישי - מתן הלוואה לאנשים בגילאי 70+ כנגד נכס שבבעלותם.

חשוב לציין שבכל סוגי ההלוואות כנגד נדל"ן, גמא אינה נותנת מימון כנגד דירת מגורים שהלווה גר בה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

היתרונות של גמא - גמישות, מהירות, יצירתיות

בגמא כל היתרונות לקבלת מימון כנגד נדל"ן - במקום אחד. ראשית, מדובר בהליך פשוט ומהיר, הנעשה בהתאמה אישית. אחוזי המימון הניתנים על ידי גמא הם מהגבוהים בשוק, והתנאים מצוינים וגמישים. בין היתר, גמא מומחית בעסקאות מורכבות הכוללות קבוצה של אנשים פרטיים וחברות עסקיות יחד, או נכס מסחרי שמשולבות בו דירות מגורים וכן במתן מימון לאנשים מבוגרים בני 70+, ולעולים חדשים ותושבים חוזרים.

בגמא עסקת המימון נתפרת בהתאמה מלאה לצרכיו של הלווה החל מההיבט של טווח ההלוואה, אופן החזר ההלוואה, הלוואת בלון \גרייס, אפשרות לתשלום ריבית רבעונית, ואפשרות ליציאה ללא עמלות פירעון מוקדם (בהתראה של 30 יום) ועוד.

חשוב לדעת שגמא מקבוצת הפניקס מעניקה מגוון רחב של שירותי מימון נוספים לעסקים, כגון: סליקת כרטיסי אשראי, ניכיון כרטיסי אשראי, התאמות כרטיסי אשראי, ניכיון שיקים, מימון ציוד, מימון יבוא, פקטורינג, הלוואות, וכאמור, מימון כנגד נדל"ן וקרקעות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ או גמא מימון אישי ישיר בע"מ. המימון אינו ניתן כנגד דירת מגוריו של הלווה. מתן ההלוואה בפועל הינו בכפוף לשיקול דעתה של החברה. אי-עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבהלוואותמשקיע נדל"ןגמאמימוןעסקת מימוןשיעבוד נכסתוכנית השותפים של גמא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...