ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, הודיע על סיום תפקידו

אשל שימש בתפקיד בארבע השנים האחרונות, והודיע על רצונו לסיים את תפקידו למייסד ומנכ"ל גזית גלוב, חיים כצמן • אשל: "גאה לסיים קדנציה ארוכה ומלאת עשייה פורייה"

שיתוף הכתבה
המנכ"ל הפורש של גזית גלוב ישראל, ירון אשל (יח"צ)המנכ"ל הפורש של גזית גלוב ישראל, ירון אשל (יח"צ)

ירון אשל, מנכ"ל חברת גזית גלוב ישראל, חברה בת של קבוצת גזית גלוב, הודיע היום (ב') לחיים כצמן, מייסד ומנכ"ל הקבוצה, כי הוא מבקש לסיים את תפקידו - זאת לאחר 15 שנים בקבוצה, מתוכן ארבע שנים כמנכ"ל. מועד סיום תפקידו הרשמי ייקבע בחודשים הקרובים.
 
‎אשל, 55, נשוי ואב לשלושה, רואה חשבון בהכשרתו, ‎מילא תפקידים בכירים בגזית ישראל מיום הקמתה, בין היתר כמשנה למנכ"ל וכמנהל השיווק והנכסים שלה. ב-2016 התמנה למנכ"ל החברה ושימש בתפקיד ברציפות עד היום. 

"אשל היה שותף מרכזי לרכישת כלל נכסי החברה ולבנייתם, והוביל את החזון החדשני המבוסס על מרכזים מסחריים במקומות סופר אורבניים, צפופי אוכלוסין וברמה סוציואקונומית גבוהה, כמו סביון וכוכב הצפון", נכתב בהודעת גזית גלוב . "במהלך ארבע שנות כהונתו כמנכ"ל מיקד ירון את פעילות החברה ברכישה ובפיתוח של נכסים שכונתיים, כדוגמת G כוכב הצפון, G סביון, G תל ברוך, קולנוע רב חן בכיכר דיזנגוף ועוד. בחצי השנה האחרונה הוביל פתיחת שני נכסים חדשים וייחודיים - האחד בסמוך לסינמה סיטי בראשון לציון והשני בשכונת כוכב הצפון בתל אביב".

גזית גלוב ישראל נמצאת בבעלותה המלאה של קבוצת גזית גלוב. מדובר בחברת נדל"ן מניב שהוקמה בשנת 2005 ומחזיקה כיום ב-13 נכסים מניבים, בעיקר במרכז הארץ, בנכס אחד הנמצא בשלבי פיתוח ובקרקע נוספת לבנייה עתידית. היקף השטחים הכולל בהחזקת החברה הוא כ-183,000 מ"ר. החברה מתמחה בפיתוח מרכזים עירוניים במרכזי שכונות מגורים איכותיות, וכן בפיתוח מרכזים מסחריים גדולים בצומתי דרכים מרכזיים, מעוגני סופרמרקטים.
 
‎אשל אמר לאחר ההודעה: "אני גאה לסיים קדנציה ארוכה ומלאת עשייה פורייה, ומודה לחיים כצמן על האמון שנתן בי, לעובדי החברה ולצוות המנהלים על המעורבות בחזון ובעשייה ולשוכרים על השותפות ביצירת חווית הקנייה החדשנית. לאחר תקופה משמעותית וארוכה ביקשתי לסיים את תפקידי בחברה ולפנות לאתגרים הניהוליים הבאים, מתוך אמונה מלאה בהזדמנויות העסקיות שמייצרת התקופה הקרובה".
 
כצמן עצמו מסר: "אשל מילא תפקיד מרכזי בהפיכת גזית גלוב ישראל לאחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה, וניהל את נכסי הקבוצה בישראל בצורה מקצועית וקפדנית, שהביאה לשיעורי תפוסה גבוהים, למבקרים ולקונים רבים ולמיצוב ייחודי. אני מודה לו על המסירות והנאמנות ובטוח שימשיך להצליח בכל שיבחר לעשות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןירון אשל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...