כל הידע הדרוש לפני השלב המרכזי ביותר בהרצאה אחת!

בהרצאת זום מיוחדת למרכז הנדל"ן תשמעו על המספרים מאחורי ביצוע פרויקט נדל"ן, על השיקולים החשובים ועל הדברים שחייבים להיזהר מהם

שיתוף הכתבה
הרצאת זום - ביצוע פרויקט נדל"ןהרצאת זום - ביצוע פרויקט נדל"ן

כל יזם וכל קבלן מחכה לרגע הזה, ומרכז את מיטב מאמציו, כישוריו ומשאביו כדי להגיע לנקודה המכריעה הזאת: היציאה לביצוע פרויקט הנדל"ן שעל הכנתו עמל, כנראה, שנים לא מבוטלות. נהוג לראות בשלב הזה השלב המרכזי בכל פרויקט, משום שזהו הרגע שבו יוצאים לשטח, נוגעים באדמה, רואים את הדברים בעיניים.

אבל גם לפני הרגע החשוב הזה, כמו לפני כל רגע וכל שלב בהתהוות הפרויקט שלכם, חשוב להתכונן, להיערך, לעשות "שיעורי בית" מעמיקים. כי גם בשלב הזה ישנן הרבה מאוד שאלות, שאם לא תתעכבו עליהן עכשיו הן יפתיעו אתכם בהמשך הדרך. וכידוע, הפתעות בענף הנדל"ן – בטח ובטח בשלב הביצוע – הן לא דבר רצוי.

בדיוק בשביל זה גיבשנו עבורכם את אחת ההרצאות החשובות של העת האחרונה – הרצאה שתחשוף בפניכם את המספרים מאחורי ביצוע פרויקט נדל"ן: כיצד לתמחר את תהליך הביצוע כמו שצריך, מה הם השיקולים שיש לקחת בחשבון כשבוחנים את האפשרות להכניס קבלן כשותף מממן, או כששוקלים לגייס כסף לתהליך הביצוע, איך בונים מערכת יחסים נכונה מול הקבלן המבצע, ממה כדאי להיזהר לאורך התהליך ועוד ועוד: בהרצאה עמוסה בפרקטיות, תקבלו את מכלול הידע הנדרש בעת כניסה לתהליך ביצוע – וגם רגע אחד לפניו.

את ההרצאה יובילו שלושה - ניר נווה, בעלים ומנכ"ל של נווה בגדדי חברה לבנייה, ארבל דר, שותף מנהל בחברת גרניט גיוס הון בנדל"ן מבית מרכז הנדל"ן , ואבירם אליאס, שותף בחברת מידבד כלכלה הנדסית. מאחורי כל אחד מהם עשרות פרויקטים כמבצעים או כמלווים ויועצים, וכל אחד מהם ידע להעניק לכם מהידע שלו ומהניסיון שלו, בדרך ליצירת התמונה המקצועית והפרקטית הטובה ביותר עבורכם.

להרצאת הזום המיוחדת למרכז הנדל"ן בנושא "המספרים מאחורי ביצוע פרויקט נדל"ן" - 
יום שני, 20.7.2020 בשעה 11:30
להרשמה לחצו כאן

או השאירו פרטים בטופס זה:


 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארבל דרגרניט גיוס הון בנדלןניר נווהנווה בגדדי חברה לבנייהביצוע פרויקט נדל"ןאבירם אליאסמדיבד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...