להאזנה: הרצאת זום על המספרים מאחורי ביצוע פרויקט נדל"ן

הרצאת זום מיוחדת למרכז הנדל"ן עם אבירם אליאס, שותף בחברת מידבד כלכלה הנדסית, ניר נווה, מנכ"ל ובעלי נווה בגדדי חברה לבנייה, וארבל דר

שיתוף הכתבה
הרצאת זום - המספרים מאחורי ביצוע פרויקט נדל"ן (מרכז הנדל"ן)הרצאת זום - המספרים מאחורי ביצוע פרויקט נדל"ן (מרכז הנדל"ן)



אבירם אליאס, שותף בחברת מידבד כלכלה הנדסית: "ישנם גורמים רבים שמשפיעים על עלויות הפרויקט, אך מכל אלו הבעיות הנוגעות לאלמנטים מעל לקרקע הן קרדינליות, זה המרכיב שמשפיע הכי הרבה על עלות הפרויקט. חיפוי חוץ, תכנון פנים וכדומה גוררים את העלויות הגבוהות ביותר, ובשלב ההתחלתי, שלב הייזום של הפרויקט, ישנו מעין ניגוד עניינים בין היזם לאדריכל: האדריכל רוצה את הפרויקט הכי יפה, והיזם – שגם לו חשוב המראה – רוצה שהפרויקט יהיה גם כלכלי. לכן חשוב מאוד לעצור ולבדוק היטב את המשמעויות של כל אלמנט ואלמנט בפרויקט".

ניר נווה, מנכ"ל ובעלי נווה בגדדי חברה לבנייה, דיבר על נושא המעקב התקציבי החשוב לאורך חיי הפרויקט: "אנחנו עובדים באופן קבוע עם מעקב תקציבי, מחשבים עלויות ביצוע ביחס לתקציב הפרויקט, גם באופן שוטף וגם בצורה תקופתית, מתייחסים לתקציב ביחס להצעות מחיר של ספקים וקבלני משנה, משווים את העלות בפועל לתקציב ועוד". 

ארבל דר, שותף מנהל בחברת גרניט גיוס הון בנדל"ן מבית מרכז הנדל"ן : "ב-15 השנים האחרונות החלה מהפכה בתחום, שאנחנו כרגע בשיאה. כך נוצר מצב שאם בעבר הייתה קרקע אבל לא היה מימון, היום היצע הקרקעות באזורי הביקוש, בוודאי בייעוד מגורים, הולך ואוזל. לכן מי שמתכוון לעסוק היום בשנים הקרובות בייזום נדל"ן למגורים – כנראה יפנה להתחדשות עירונית"


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ארבל דרגרניט גיוס הון בנדלןניר נווהנווה בגדדי חברה לבנייהביצוע פרויקט נדל"ןאבירם אליאסמדיבד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...