יו"ר חדש לאיגוד המהנדסים: יגאל גוברין יחליף את דני מריאן

מריאן פורש מתפקידו לאחר 11 שנים ו-15 שנה בתפקידים אחרים באיגוד • גוברין הוא מבעלי חברת ניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע

שיתוף הכתבה
יגאל גוברין יגאל גוברין

יגאל גוברין, מבעלי חברת ניהול הפרויקטים וקסמן גוברין גבע, יחליף את דני מריאן בתפקיד יו"ר איגוד המהנדסים. מריאן מסיים תפקידו כיו"ר האיגוד לאחר למעלה מ-11 שנה ו-15 שנה בתפקידים אחרים באיגוד. במקביל גם מנכ"לית האיגוד בארבע השנים האחרונות מיכל קרסני הודיעה על פרישתה ותסיים תפקידה בסוף החודש. 

גוברין נבחר לתפקיד היו"ר על ידי חברי האיגוד. הוא ייסד את חברת ניהול הפרויקטים ביחד עם שותפו דן וקסמן ב-1990 ומאחוריו פרויקטים רבים מהגדולים בישראל וביניהם הקמת העיר אלעד, הקמת שכונת הר חומה בירושלים, ניהול הקמת מגדל הוורד בגבעתיים, מוזיאון העיצוב בחולון, ניהול תכנון הרכבת הקלה בירושלים, מחלף אשדוד, מגדל אטריום ברמת גן ועוד. בעברו שימש כמהנדס הראשי של חברת אשדר . לגוברין תואר מהפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון.

איגוד המהנדסים לבנייה ותשתיות הוא איגוד סטטוטורי המייצג את כלל המהנדסים בתחום ההנדסה האזרחית בישראל. האיגוד פועל בתחומי ההכשרה וההעשרה המקצועית, הרגולציה, התקינה וייצוג מהנדסי הבנייה והתשתיות במועצות ציבוריות וועדות מקצועיות. האיגוד הוא חלק מלשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאיים במקצועות הטכנולוגיים המייצגת את כלל מקצועות ההנדסה בישראל. 

גוברין אמר היום: "לאיגוד תפקיד מפתח בהובלת הנושאים הנמצאים בליבת העשייה בענף. אני נכנס לתפקיד כאשר כשבאמתחתי תכניות מפורטות הנשענות על ידע נצבר, על ניסיוני רב השנים ועל היכרותי הקרובה עם כל תחומי הבנייה. האיגוד ניצב בצומת דרכים ובפני אתגרים גדולים, העיקריים שבהם קשורים בשינויי הרגולציה בכל הקשור ליישום דו"ח ועדת זיילר, שלא יושם עד היום, ובמיוחד בנושא הגדרת תפקידם וסמכותם של המפקחים ומנהלי הפרויקטים ושל האחראים לתכנון ולביצוע. בכוונתי לפעול לקידום מעמד המהנדס, להציב את האיגוד בחזית הידע המקצועי הקיים והמתפתח, בעיקר בתחום הפיתוחים הטכנולוגיים שישפיעו על פריון העבודה הנמוך בענף ועוד". 

דני מריאן: "במהלך כהונתי השקעתי את מיטב כוחי ומרצי, והבאתי את האיגוד לשיאים והישגים גדולים. האיגוד יותר משילש את פעילותו, נכנס לתחומים שלא עסק בהם לפני  כן והפך לאוטוריטה בתחום ההדרכה וההכשרה של המהנדסים בישראל. לאחר 11 שנים כיו"ר וסה"כ 15 שנים של פעילות באיגוד, החלטתי לפרוש מתפקיד רשמי ולאפשר לכוחות רעננים להיכנס לתפקיד החשוב הזה להמשיך את תנופת העשייה לטובת המהנדסים ומקצועות הבנייה והתשתיות. אני מאחל הצלחה ליו"ר החדש והמשך צמיחה לאיגוד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יגאל גובריןוקסמן גוברין גבעדני מריאןארגון המהנדסיםמיכל קרסני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...