שמאים – רוצים לדעת עוד על גיבוש דו"ח אפס?

מרכז הנדל"ן מציע לחברי לשכת שמאי המרקעין בישראל הרצאות מלמדות וחשובות מתוך קורס דו"חות אפס – הקורס המקצועי ביותר בתחום • הדוברים: רון מזור, ורד אולפינר, אלי פרגון ואבירם אליאס

שיתוף הכתבה
קורס דו"ח אפס של מרכז הנדל"ן (מרכז הנדל"ן)קורס דו"ח אפס של מרכז הנדל"ן (מרכז הנדל"ן)

דו"ח אפס הוא אחד מהמסמכים החשובים ביותר בענף הנדל"ן – דו"ח כלכלי-פיננסי ראשוני, שמשמש את כלל הגורמים בשוק. מדובר בדו"ח אשר נחשב לאומדן הכלכלי-פיננסי הראשון של כל פרויקט נדל"ני באשר הוא, רגע לפני שהוא יוצא לדרך (ולכן הוא נקרא דו"ח אפס , דו"ח שנעשה בשלב האפס של הפרויקט). לא צריך להתאמץ יותר מדי כדי להבין עד כמה החשיבות שלו גדולה.

למעשה, כיום נעזרים בדו"ח האפס כלל הגורמים העוסקים בקידום פרויקט נדל"ני: היזם, כמובן, או חברת הבנייה; הבנק או הגוף המממן, אשר מעניק את הליווי הפיננסי ליזם; והרשות המקומית, שבסופו של דבר היא זו שמאשרת את הפרויקט באופן סופי.

כעת, מציע מרכז הנדל"ן לחברי לשכת שמאי המקרקעין שלוש הרצאות מקוצרות מתוך קורס דו"ח אפס המיוחד שהוא מוביל – לטובת העשרת הידע התאורטי והמעשי, והרחבת הלמידה בתחום.

הקורס עצמו מוצע בהנחה מיוחדת לחברי לשכת שמאי המקרקעין - שנהנים מ-15% הנחה על כל הקורסים במכללת מרכז הנדל"ן (כולל כפל מבצעים והנחת רישום מוקדם).

כטעימה, צפו בהרצאתם של עו"ד ורו"ח ורד אולפינר ושל רו"ח אלי פרגון מפירמת EY ישראל:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לשכת שמאי המקרקעיןדו"ח אפסורד אולפינרשמאות מקרקעיןקורס דו"ח אפסאבירם אליאסרון מזוררו"ח אלי פרגון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...