תדהר תקים את פרויקט MORE נרקיסים של קבוצת MORE

מדובר בפרויקט בן שלושה מגדלי מגורים, עם 22 קומות בכל אחד מהם ו-245 יחידות דיור בסך הכול • היקף ההכנסת הצפוי מהפרויקט: כ-435 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
חנן מור, יו"ר קבוצת MORE ובעליה, לצד טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה והמשנה למנכ"ל קבוצת תדהר (אייל טואג; יח"צ)חנן מור, יו"ר קבוצת MORE ובעליה, לצד טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה והמשנה למנכ"ל קבוצת תדהר (אייל טואג; יח"צ)

קבוצת More וקבוצת תדהר משלבות כוחות: השתיים סיכמו כי תדהר בנייה מקבוצת תדהר תבנה עבור קבוצת More את פרויקט More נרקיסים בראשון לציון. היקף הביצוע הינו כ-220 מיליון שקל, והיקף ההכנסות מהפרויקט צפוי לעמוד על כ-435 מיליון שקל.

פרויקט More בנרקיסים – אחת השכונות החדשות בראשון לציון שייבנו על שטח בסיס צריפין המפונה - כולל שלושה מגדלי מגורים בני 22 קומות כל אחד, ובהם 254 יחידות דיור בסך הכול. 181 דירות מהן יימכרו במסגרת תוכנית " מחיר למשתכן ", ו-73 בשוק החופשי. הפרויקט יכלול גם קומת מסחר בשטח של כ-2,000 מ"ר. 

המגדלים ייבנו בכניסה לשכונה החדשה, משני צידי שדרות ירושלים הנמשכות ממרכז ראשון לציון ועד לשכונה, מעל שדרת חנויות מסחר ובילוי. התכנון במתחם מפריד לחלוטין בין קומת הרחוב לקומות המגורים, בין היתר באמצעות רחבת משחק ופנאי בטוחה בשטח 300 מ"ר על גג מפלס החנויות. הרחבה כוללת גם פינות ירוקות, מתקני משחק וגינון ביציאה מלובי המגדלים של הפרויקט. 

שכונת נרקיסים, המוקמת כאמור על אדמות מחנה צריפין המתפנה, בצפון-מזרח העיר, היא חלק מפרויקט בינוי ענק שיכלול כ-20,000 יחידות דיור, וכן שטחי תעסוקה, שטחי מסחר, מוסדות ציבור שונים ושטחים פתוחים ירוקים לרווחת התושבים. פיתוחה של השכונה יתבטא גם בפארק ירוק רחב ידיים שיהיה משותף לראשון לציון ולבאר יעקב הסמוכה אליה. השכונה מוקמת בסמוך לצירי תנועה מרכזיים - הכבישים 431 ו-6. 

עבור קבוצת תדהר זהו עוד הסכם גדול שעליו חתמה לאחרונה, ביניהם הקמת קמפוס הקריה האקדמית אונו לצד חברת הראל, וביצוע עבודות הגמר בקמפוס אמדוקס החדש ברעננה. לצד זה, החברה מחזיקה במאות אלפי מ"ר של נכסים מניבים, בין היתר בקמפוס ההייטק של מייקרוסופט בהרצליה פיתוח, פארק העסקים Cu ברמת החייל, מגדל רוגובין תדהר בבורסה בר"ג ועוד.

קבוצת MORE , בבעלותם של חנן מור, יו"ר הקבוצה, ואבי מאור, מנכ"ל הקבוצה, יוזמת, מקימה ומשווקת יותר מ-3,000 יח"ד בישראל בשוק החופשי - ובשנה האחרונה גם עבור מיזמי מחיר למשתכן . לחברה 4 פרויקטים גדולים ומשמעותיים של מחיר למשתכן באזורי ביקוש: מודיעין מורשת, ראשל"צ נרקיסים, אור ים באור עקיבא וחיפה – פרויקט "מורדות מערביים". 

"החיבור עם קבוצת תדהר בעלת הניסיון העשיר בביצוע, מייצר מכפיל כוח שמביא לידי ביטוי את חוזקות הייזום של קבוצת מור עם יכולות הבנייה המעולות והעמידה בלוחות זמנים של תדהר בנייה", מציין יו"ר קבוצת More, חנן מור. "אחריות הקבוצה היא במציאת פתרונות דיור איכותיים לזוגות צעירים ולמשפחות צעירות במקומות מובילים ובמחירים אטרקטיביים, תוך הקפדה על בנייה איכותית  ואחראית. בתוך כך אנחנו גם מגשימים את תפיסת הקבוצה – ייזום ובנייה של מתחמי מגורים המשלבים יחד מגורים מסחר, פנאי ותעסוקה".

טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בנייה והמשנה למנכ"ל קבוצת תדהר: "אני שמח על שיתוף פעולה ראשון בין קבוצת תדהר לקבוצת More. מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שיוליד שלושה מגדלי מגורים רבי קומות במקום מעולה, ברמת הגימור הגבוהה ביותר ובסטנדרט הבלתי מתפשר שרק תדהר בנייה יודעת להציע".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןקבוצת תדהרקבוצת MOREמתחם צריפיןשכונת נרקיסים בראשון לציוןטל הרשקוביץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...