קנדה-ישראל מעדכנת: ניתן תוקף לפרויקט אקרו בסיטי

הפרויקט, המשותף לחברה ולאקרו נדל"ן וידוע גם כ"בניין בנק לאומי", יכלול הקמת מגדל בן 40 קומות • באוגוסט שעבר אושר הפרויקט וכעת הגיעה התוכנית לישורת האחרונה

שיתוף הכתבה
אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי קנדה-ישראל (קנדה-ישראל)אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי קנדה-ישראל (קנדה-ישראל)

חברת קנדה-ישראל דיווחה הבוקר (ה') לרשות לניירות ערך כי הושלם תהליך אישור התב"ע לפרויקט אקרו בסיטי שבתל אביב, שאותו היא מקדמת עם חברת אקרו נדל"ן. באוגוסט 2019 דיווחנו, כזכור, על אישור הוועדה המקומית תל אביב-יפו לתוכנית, וכעת מדווחת החברה על מתן תוקף לתוכנית לצורך פרסומה – משמע תהליך האישור הסתיים.

הפרויקט, שידוע גם כ"בניין בנק לאומי", נמצא בפינת הרחובות יהודה הלוי והרצל בעיר, לא רחוק משדרות רוטשילד. הוא יכלול, על פי התכנון, הקמת מגדל בן 40 קומות עם 102 יחידות דיור חדשות, ששטחו הכולל יהיה 38,192 מ"ר עיקרי. כמו כן יהיו בו שטחי משרדים או מלונאות בהיקף של 25,047 מ"ר וכן מבני ציבור בהיקף של 2,370 מ"ר. 

קנדה-ישראל רכשה 50% מהקרקע שעליה ייבנה הפרויקט בדצמבר 2017 תמורת 277 מיליון שקל, וכאמור שותפתה היא חברת אקרו נדל"ן. בדו"ח המסכם לשנת 2018 ציינה החברה כי בספריה שווי הנכס לפי שעה הוא כ-208 מיליון שקל.

נציין כי לפני כשבועיים עדכנה החברה על השלמת מהלך נוסף בתל אביב – רכישת כל הזכויות בבית יורוקום במתחם הבורסה ברמת גן. החברה רכשה 9% שלא היו ברשותה עד היום, תמורת 30 מיליון שקל, כך שבסך הכול שילמה על הבניין כ-151.5 מיליון שקל. בעתיד יוקם במקום, על פי התכנון, בית ישראל-קנדה.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפובית יורוקום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...