סופית ורשמית: ענף הבנייה יוחרג מהוראות הסגר הכללי ויפעל באופן מלא

כך החליטה הממשלה, ואפשר האת פעילותו של הענף – בדומה למתכונת בסגר הראשון • עם זאת, לא ברור עדיין אם תותר כניסת פועלים פלסטיניים, וכיצד

שיתוף הכתבה
ענף הבנייה הוחרג מהוראות הסגר באופן רשמי (שאטרסטוק)ענף הבנייה הוחרג מהוראות הסגר באופן רשמי (שאטרסטוק)

הממשלה החליטה היום (ה') בתום דיונים ארוכים, לאשר את החרגת ענף הבנייה מהנחיות הסגר הכללי, וכך תאפשר למעשה לפועלים בענף להמשיך לעבוד כרגיל, בדומה למתכונת שהייתה בסגר הראשון, במהלך החודשים מרץ ואפריל 2020.

הדיונים בנושא נמשכו לאורך כל שעות היום כמעט, עד לשעות האחרונות, ובתחילה נדמה היה שהענף יושבת כמו רוב ענפי המשק. כאמור, בשעות האחרונות התקבלה הבשורה כי הענף יוחרג – אך לא ברור עדיין אם הפועלים הפלסטיניים יוכלו להיכנס לישראל לצורך עבודה באתרי הבנייה.

מוקדם יותר הודיעה התאחדות הקבלנים בוני הארץ כי העובדים הפלסטיניים יוכלו להיכנס מיום שלישי הקרוב (מייד אחרי יום הכיפורים), באופן יומי – וכי לגבי כניסת העובדים בחול המועד סוכות תתקבל החלטה נפרדת, אך טרם נמסרה על כך הודעה רשמית.

יהודה כתב, יו"ר ארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכז וסגן נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, הוציא מכתב אל שר הביטחון בני גנץ בבקשה שלא להטיל סגר על שטחי יהודה ושומרון בחול המועד סוכות, וטען כי "כוח עבודה מקצועי זה הינו משמעותי ביותר לפעילות הענף".

לעיון במכתב במלואו לחצו כאן
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משבר הקורונהענף הנדל"ןיהודה כתבהתאחדות בוני הארץפועלי בניין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...