ארקו השלימה רכישת Empire Petroleum

בעקבות הרכישה הופכת GPM, חברת הבת של ארקו, לאחת הגדולות בתחום אספקת הדלקים בארה"ב • המבנה שרכשה חברת למיר נמצא בפינת הרחובות שיינקין-מלצ'ט.

שיתוף הכתבה
אריק קוטלר, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון ארקו, ומנכ"ל GPM (יח"צ)אריק קוטלר, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון ארקו, ומנכ"ל GPM (יח"צ)

• ארקו החזקות דיווחה השבוע על השלמת עסקת רכישת Empire Petroleum האמריקאית על ידי חברת הבת שלה, GPM, בהיקף עסקה של כ-353 מיליון דולר. העסקה הופכת את חברת GPM לאחת החברות הגדולות בתחומה בארה"ב, עם כ-3,000 אתרים באספקה ובהפעלה. הרכישה כוללת אספקת דלקים לכ-1,450 תחנות דלק, ופעילות קמעונאית הכוללת 84 תחנות דלק וחנויות נוחות בהפעלה עצמית. היא גם מרחיבה את פריסת פעילותה של GPM לעשר מדינות נוספות בארה"ב, כך שמעתה היא תפעל ב-33 מדינות בארה"ב. אריק קוטלר, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון ארקו, ומנכ"ל GPM: "מדובר בעסקה אסטרטגית שהופכת אותנו לשחקן משמעותי ומוביל בתחום".

• חברת למיר, מבעלי יפו-תל אביב, הודיעה לאחרונה כי רכשה מבנה לשימור בפינת הרחובות שיינקין-מלצ'ט בתל אביב תמורת 45 מיליון שקל. השם הנבחר לפרויקט הינו "MOND", כאזכור לשמו של אלפרד מונד, הלוא הוא הלורד מלצ'ט. המבנה הוקם בשנות ה-30 המוקדמות. שטחו הבנוי הוא 340 מ"ר, המתפרסים על מפלס מסחר ושתי קומות מגורים, ושטח מגרש הבניין הוא 587 מ"ר. לדברי השותפים בחברה, בכוונתם להרחיב את הבניין ולהוסיף לו 2.5 קומות, כך שיכלול חמש קומות ו-16 יחידות דיור בסופו של תהליך, לאחר שימור חזיתות הבניין תוך הרחבה של הבניין בחלקו האחורי, וחפירת חניון רובוטי. אדריכל הפרויקט, אשר יוביל את תכנונו, הינו פיצו (יצחק) קדם.

ארקו השלימה רכישת Empire Petroleumארקו השלימה רכישת Empire Petroleum

• קבוצת אורון אחזקות והשקעות הודיעה השבוע כי הגישה עתירה מנהלית נגד ההחלטה לביטול המכרז שבו זכתה חברת הבת שלה, להקמת חיבור שלוחה מסילתית אל נמל הדרום בעיר אשדוד. מדובר במכרז בהיקף של 163 מיליון שקל, והודעת הביטול נמסרה בתחילת החודש שעבר. כעת עותרת החברה לבית המשפט, לצד בקשה למתן צו ביניים למניעת פרסום מכרז חדש, עד לקבלת החלטה בעתירה.

• חברת רוטשטיין הודיעה כי קיבלה את היתר הבנייה לפרויקט "רוטשטיין VALLEY" במתחם החותרים בטירת כרמל, והחלה בעבודות הבנייה – זאת כחודש וחצי לאחר שהחלה בשיווקו. החברה תקים 362 יח"ד במתחם, שיכלול 15 בנייני בוטיק בני שמונה קומות כל אחד.

ארקו השלימה רכישת Empire Petroleumארקו השלימה רכישת Empire Petroleum

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךרוטשטיין נדל"ןמתחם החותריםקבוצת אורון אחזקות והשקעותארקו החזקותGPMEmpire Petroleumאריק קוטלרלמיריפו-תל אביבאדריכל פיצו (יצחק) קדם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...